Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

ΟΧΙ


Είναι ένα post στο facebook σχετικά με το δημοψήφισμα κάτι σημαντικό; Είναι. Στις μέρες μας αυτό είναι το μέσο προβολής απόψεων στα άτομα που γνωρίζουμε. Γι' αυτό και δεν έγραψα τίποτα όλες αυτές τις μέρες, γιατί ένιωθα τεράστιο το βάρος να επηρεάσω έστω και ένα άτομο για κάτι για το οποίο δεν ήμουν σίγουρος. Σήμερα είμαι σίγουρος, γι' αυτό και γράφω. Γιατί τα γραπτά μένουν και θα ξέρω ότι, σε μία ιστορική εβδομάδα για τη χώρα μου, είχα κι εγώ κάτι να πω και θα το κοιτάω πίσω με περηφάνια.

Έχω μία οικογένεια, έχω φίλους κολλητούς κι έχω μία κοπέλα που αγαπάω πολύ. Για σας και μόνο για σας δεν θα άλλαζα την Ελλάδα με τίποτα. Εσείς είστε η Ελλάδα μου. Δεν ξέρω αν η ψήφος μου θα συμβάλει στο να έχετε μία ζωή με περισσότερα χρήματα, πιθανώς όχι. Δεν ξέρω αν η ψήφος μου θα συμβάλει στο να έχετε μια ζωή στην οποία κάποιες χώρες θα προσπαθήσουν και πιθανώς θα πετύχουν να πάρουν μέρος ή και όλη την εθνική μας κυριαρχία, πιθανώς όχι.

Αυτοί που έχουν την εξουσία στον κόσμο είναι κακοί. Και τη Δευτέρα αυτοί θα εξακολουθήσουν να είναι οι δυνατοί. Εγώ, όμως, έχω μια ευκαιρία στο κακό του κόσμου να πω ΟΧΙ. Κι ας έχουν τη δύναμη να με τιμωρήσουν γι' αυτό.

ΟΧΙ σ' αυτούς που θέλουν να υπογράψουμε κάτι που θα συνεχίσει τη λιτότητα χωρίς καμία προοπτική, μόνο και μόνο γιατί αυτοί πλουτίζουν και δυναμώνουν από αυτήν. Δεν τους αναφέρω ως Ευρώπη. Ευρώπη είναι οι λαοί. Αυτοί είναι οι χωρίς έθνος άνθρωποι που ζουν για την εξουσία. Κι ας πεθαίνουν οι λαοί. ΝΑΙ στην Ευρώπη των λαών.

ΟΧΙ σε μία Ελλάδα στην οποία δεν μπορώ να ενημερωθώ για να αποφανθώ για το οτιδήποτε, αφού τα 5 μεγαλύτερα κανάλια της θέλουν να με κατευθύνουν στο τι θα ψηφίσω. Η δημοσιογραφία είναι ιερή και ο ρόλος της ως έλεγχος της εξουσίας επίσης. Όχι, δεν ισχύει ότι ένας ιδιωτικός υπάλληλος δουλεύει για το αφεντικό του, άρα "τι να κάνει;". Αν το αφεντικό σου σου πει να φυτεύσεις μια σφαίρα σ' έναν περαστικό, θα το κάνεις; Επειδή από αυτόν πληρώνεσαι στο τέλος του μήνα; Έτσι κι ένας εργαζόμενος στα κανάλια που ατιμάζει το επάγγελμα του, μπορεί να πληρωθεί στο τέλος του μήνα, αλλά δημοσιογράφος δεν είναι. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σημαίνει να υπάρχει χώρος έκφρασης όλων των απόψεων. Κατευθυνόμενη δημοσιογραφία έχουν οι δικτατορίες. ΟΧΙ σε αυτούς από μένα. Κι ας μην αλλάξει τίποτα.

ΟΧΙ σε αυτούς τους πολιτικούς που εδώ και τόσα χρόνια πούλησαν τη χώρα τους και τώρα προσεύχονται να αποτύχει η προσπάθεια της κυβέρνησης. Όλοι οι πολιτικοί που μας έφεραν εδώ θα ήταν στεναχωρημένοι και απογοητευμένοι αν καταφέρναμε να πάρουμε μία καλή συμφωνία τις επόμενες μέρες. Πόσο προδότες της Ελλάδας τους κάνει αυτό; ΟΧΙ σ' αυτούς.

Συγγνώμη στους ανθρώπους μου που είστε η ζωή μου αν πεινάσουμε σε λίγο καιρό. Αν αποφασίσουν οι κακοί να μας τιμωρήσουν που τους πάμε κόντρα. Το ξέρω ότι η αξιοπρέπεια δεν τρώγεται. Μην μου κρατήσετε κακία. Κι αν μου κρατήσετε, θα το καταλάβω.

Αλλά έχουμε μία ευκαιρία να δώσουμε δίκαιο στο δίκαιο. Και το μόνο σίγουρο, και το ξέρουν όλοι οι Έλληνες, είναι ότι το ΟΧΙ είναι το δίκαιο. Είμαι σίγουρος ότι ψηφίζω το δίκαιο. Κι αποφάσισα αυτό να είναι το κριτήριο μου. Τα υπόλοιπα δεν είναι στο χέρι μου.

Υ.Γ. Σ' έναν κόσμο άδικο, το ΝΑΙ είναι ρεαλιστικό και απόλυτα σεβαστό. Ό,τι και να γίνει εγώ κακία δεν θα σας κρατήσω. Γιατί έχουμε κοινό κίνητρο. Να ζήσουμε όσο περισσότερο ευτυχισμένοι γίνεται τη ζωή μας. Οι χωρίς έθνος άνθρωποι, οι πολιτικοί του ΝΑΙ και τα κανάλια είναι που έχουν άλλο κίνητρο. Ο εχθρός είναι κοινός.

Ο Bennett Brauer του Chris Farley δεν ταίριαζε σ' αυτό που θεωρείται "το σωστό". Να είστε ό,τι θέλετε αλλά με δική σας επιλογή, όχι γιατί η πλειοψηφία σας λέει ότι αυτό είναι "το σωστό".



1 σχόλιο:

  1. Το κείμενο δημοσιεύτηκε πρώτα στο facebook, γι' αυτό και ξεκινάει με αυτά τα λόγια η ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή