Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Σαβουριάστε... αλλά με τρόπο

Μήπως ανήκετε και εσείς σ' αυτούς που στηρίζουν (νοητά) την μακροβιοτική διατροφή;


Μπράβο σας, διότι και η στήλη αυτή είναι ασυζητητί της γυμναστικής και της νηστείας... Παρ' όλα αυτά δύσκολα μπορεί κανείς ν' αντισταθεί σ' ένα... πιτόγυρο (διπλό - περιποιημένο - με απ' όλα) και γενικώς σε fast-food !!!

Μην ανησυχείς όμως αναγνώστη... γιατί... Ιδού οι συμβουλές του καλοφαγά (αλλά λιτοδίαιτου τύπου)!

Θέλετε να φάτε:

Κινέζικο: Θέλετε dumplings λαχανικών; Επιλέξτε να φάτε αυτά που γίνονται στον ατμό και όχι τα τηγανιτά. Επίσης, επιλέξτε για συνοδευτικό πιάτο καστανό ρύζι αντί για noodles, χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο σόγιας αντί για λιπαρές και γλυκές σάλτσες και μπρόκολο αντί για baby - καλαμπόκι.

Μήπως καλύτερα:

Πίτσα: Επιλέξτε λεπτή ζύμη ή και ολικής άλεσης, με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και κομμάτια κοτόπουλου ψητού αντί για σαλάμι, λουκάνικο ή μπέικον.

ή

Ιταλικό: Επιλέξτε αυθεντικά ιταλικά εστιατόρια και τρατορίες που χρησιμοποιούν πιο αγνά και αυθεντικά υλικά, αντί για ιταλικές αλυσίδες εστιατορίων, που χρησιμοποιούν επεξεργασμένα υλικά. Επίσης, επιλέξτε σπαγγέτι αντί για γεμιστά κανελόνια ή τορτελίνια, και σάλτσες με τομάτα και ελαιόλαδο αντί για σάλτσες με κρέμα γάλακτος και πολλά τυριά.



Το πρόβλημα λύθηκε. Ξαμοληθείτε!


πηγή: μερική αναδημοσίευση του άρθρου της Εύας Σεφερλή για το gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου