Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Αργυρός Ολυμπιονίκης ο Παύλος Κοντίδης!


Η πιο χρυσή σελίδα μέχρι σήμερα στην ιστορία του κυπριακού αθλητισμού, γράφτηκε τη Δευτέρα στο Γουέιμουθ της Αγγλίας. Ο Παύλος Κοντίδης ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και του απονεμήθηκε το αργυρό μετάλλιο που κατέκτησε στην ιστιοπλοΐα, στην κατηγορία των Laser.

"Είναι πολύ ιστορική μέρα για τον κυπριακό αθλητισμό και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που είμαι εγώ υπεύθυνος", δήλωσε ο πρωταθλητής μας αμέσως μετά τον τερματισμό του στην τελευταία ιστιοδρομία.

Το μετάλλιο το αφιέρωσε σε όσους τον στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, στην οικογένειά του, στην κοπέλα του, στους προπονητές, στον γυμναστή του και σε όλο τον κόσμο που πίστεψε σ' αυτόν.

Στην ερώτηση τι σημαίνει για την Κύπρο αυτό το μετάλλιο, ο ολυμπιονίκης μας απάντησε: "Τεράστιο επίτευγμα. Είναι μικρή χώρα και απέδειξε ότι δεν χρειάζεται να έχεις εκατομμύρια κατοίκους για να κάνεις επιτυχίες. Εμπνέει μια ολόκληρη γενιά, όπως είναι το μότο των Αγώνων. Αυτός ήταν και ο στόχος μου: Να εμπνεύσω τους νέους να ασχοληθούν με τον αθλητισμό, ιδιαίτερα με την ιστιοπλοΐα".

Ο Κοντίδης πίστευε στο χρυσό, παρότι έπρεπε να τερματίσει επτά θέσεις μπροστά από τον Τομ Σλίνγκσμπι. Στον χθεσινό τελικό αμέσως ξέφυγε από τους υπόλοιπους, αλλά ο Αυστραλός τον ακολούθησε.

"Ήξερα ότι θα πάμε σε match race γι' αυτό ξέφυγα από τους υπόλοιπους. Το πλάνο ήταν να είμαι μπροστά, ίσως και κατάφερνα να τον χρεώσω με κάποια ποινή", είπε ο Παύλος, προσθέτοντας: "Ήταν πάρα πολύ δύσκολο, ειδικά με αντίπαλο έναν τεράστιο αθλητή όπως ο Τομ (Σλίνγκσμπι). Στις συνθήκες που επικρατούσαν (ισχυροί άνεμοι) είναι πάρα πολύ καλός, όπως κι εγώ".

Μόλις τελείωσε η κούρσα μεταλλίων, ο Παύλος πήρε μια σημαία από τον πατέρα του, που τον παρακολουθούσε μέσα από βάρκα - η υπόλοιπη οικογένεια ήταν στην εξέδρα - και άρχισε να πανηγυρίζει, κατευθυνόμενος προς τη πλαγιά των θεατών.


πηγή: philenews.com

2 σχόλια: