Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

Καμπάνια για τα πειράματα σε ζώα

Γυναίκα βασανίζεται στην πιο δυνατή καμπάνια
κατά των πειραμάτων σε ζώα.


 Η 24χρονη Ζακλίν Τρέιντ χρησιμοποίησε τη βιτρίνα ενός από τα καταστήματα χειροποίητων καλλυντικών της εταιρείας Lush σε κεντρικό δρόμο του Λονδίνου, και μπροστά στα μάτια των σοκαρισμένων περαστικών, υποβλήθηκε σε ορισμένες από τις πιο ανατριχιαστικές πρακτικές που λαμβάνουν χώρα στα εργαστήρια σε βάρος των ζώων.

Η Ζακλίν, φοιτήτρια γλυπτικής στο Πανεπιστήμιο Oxford Brookes, άντεξε 10 ώρες πειραμάτων. Μπήκε στο χώρο της βιτρίνας με κάποιον να τη σέρνει από το σκοινί που είχε περασμένο γύρω από το λαιμό της, εξαναγκάστηκε να ανέβει στον πάγκο των πειραμάτων, και στη συνέχεια ξεκίνησε η αναπαράσταση των βασανιστηρίων που υφίστανται τα ζώα. Ο καλλιτέχνης Όλιβερ Κρονκ, ο οποίος στο συγκεκριμένο δρώμενο έπαιζε το ρόλο του γιατρού, της άνοιξε το στόμα με δύο μεταλλικούς γάντζους που έδεναν πίσω από το κεφάλι της, ενώ της τραβούσε τα μαλλιά μέχρι να γείρει πίσω, την τάισε με το ζόρι σε σημείο πνιγμού, της έριξε στα μάτια ερεθιστικά έλαια, ξύρισε το κεφάλι της, της έκανε ενέσεις και την άλειψε με διάφορα καλλυντικά.



Το φρικιαστικό θέαμα είχε ως στόχο να τονίσει τη σκληρότητα που προκλήθηκε στα ζώα κατά τη διάρκεια εργαστηριακών δοκιμών καλλυντικών και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο ότι οι δοκιμές σε ζώα εξακολουθεί να είναι μια κοινή πρακτική.

Η υπεύθυνη της εκστρατείας των καταστημάτων Lush Tamsin Omond δήλωσε: "Η ειρωνεία είναι ότι αν ήταν ένα σκυλάκι στο παράθυρο και κάναμε όλα αυτά τα πράγματα, η αστυνομία θα ήταν εδώ σε λίγα λεπτά. Αλλά κάπου στον κόσμο, κάτι τέτοιο συμβαίνει σε ένα ζώο κάθε λίγα δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο".



Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα fightinganimaltesting.

Δείτε το βίντεο.



Glenti comment: Νομίζω ότι τα λόγια είναι περιττά εδώ.

Προσωπικά θα ήθελα πολύ να είχα το θάρρος αυτής της κοπέλας και να μπορούσα να κάνω κάτι αντίστοιχο για όλα τα βασανιστήρια που κάνουν στα ζώα, μπας και ξυπνήσουμε επιτέλους. Για μια ακόμα φορά θα το ξαναπώ: νιώθουν και αυτά τον πόνο... δεν είναι λούτρινα.


πηγή: theinsider.gr

3 σχόλια:

  1. εξαιρετική καμπάνια και για τον καλό της σκοπό και για τη Lush την ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή