Τρίτη, 29 Μαρτίου 2011

Αντί για Κύκνος, ήταν... μαϊμού ;


Λίγη από τη δόξα που θεωρεί ότι της στέρησαν επιχειρεί να καρπωθεί η Σάρα Λέιν, ντουμπλέζ της Νάταλι Πόρτμαν στον "Κύκνο", η οποία δηλώνει στο "Entertainment Weekly" ότι η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός δεν ήταν ικανή να χορέψει πάνω στις πουέντ παραπάνω από το 5% των σκηνών της.

Η Νάταλι Πόρτµαν δεν απέκρυψε στις συνεντεύξεις της ότι χρησιµοποίησαν ντουµπλέζ για τις σηµαντικές σκηνές. Όµως δεν αναφέρθηκε ποτέ στο όνοµα της Λέιν ή στο πόσο σηµαντική ήταν η συµµετοχή της.

Τώρα, η αδικηµένη χορεύτρια, όπως αναφέρει γνωστή εφημερίδα, ισχυρίζεται πως δεν παρακινείται από ζήλια προς την Πόρτµαν όταν λέει πως δεν µπορούσε να χορέψει πάνω στις πουέντ και ότι δεν µπορούσε να κουνήσει το σώµα της γιατί ήταν πολύ άκαµπτη.

«Η αλήθεια είναι ότι δούλεψε πολύ για να χάσει βάρος, για να προσεγγίσει µε τη µέθοδο την ψυχοσύνθεση των χορευτριών και να βγάλει αληθινά την αίσθηση της µπαλαρίνας. Η Νάταλι είναι σίγουρα σπουδαία ηθοποιός και δεν στρέφεται προσωπικά εναντίον µου αυτή η παράλειψη. Ξέρω ότι πρόκειται για κίνηση πολιτικής. Είναι όµως κρίµα που δεν αναφέροµαι πουθενά» λέει η Λέιν, σολίστ του American Ballet Theatre.

Δηλώνει, επίσης, ότι πειράχτηκε από τη συνέντευξη του χορογράφου της ταινίας (και συντρόφου τώρα πια της Νάταλι Πόρτµαν) Μπενζαµέν Μιλπιέ στους «Los Angeles Times». Κατά τη Σάρα Λέιν, ο Μιλπιέ εσκεµµένα υποτιµά τη συµµετοχή της στις σκηνές που ντούμπλαρε για να φανεί η πρωταγωνίστρια του «Μαύρου Κύκνου» ως δεινή χορεύτρια.

«Η µπαλαρίνα του American Ballet Theatre έκανε τις σκηνές χορού που φαίνονται τα πόδια, κάποιες κινήσεις φουετέκι ένα διαγώνιο άλµα στο στούντιο. Ειλικρινά το 85% της ταινίας είναι της Νάταλι» είναι τα λόγια του Μιλπιέ που πλήγωσαν τη Σάρα Λέιν.

Και κατά τη δική της εκδοχή «οι σκηνές όπου φαίνονται το πρόσωπο και τα χέρια της Νάταλι είναι πραγµατικές. Όµως σε αυτές ειδικά δεν φαίνεται ο πραγµατικός χορός». Η Λέιν παραδέχεται ότι οι παραγωγοί της ταινίας ουδέποτε είχαν υποσχεθεί κάποιον ιδιαίτερο τίτλο στη συµµετοχή της για έξι εβδοµάδες στα γυρίσµατα του «Μαύρου Κύκνου». Μάλιστα ο παραγωγός Αρι Χέντελ τής είχε επιστήσει την προσοχή να µη µιλήσει για τη δουλειά της στην ταινία σε κανέναν δηµοσιογράφο.

«Ήθελαν να δηµιουργήσουν στον κόσµο την ιδέα ότι η Νάταλι ήταν τόσο ευφυής και προικισµένη στον χορό που αληθινά χρειάστηκε να δουλέψει σκληρά ενάµιση χρόνο εξαιτίας των Όσκαρ» τονίζει η Σάρα Λέιν. «Είναι υποτιµητικό για τον χορό, όχι µόνο για µένα. Κάνω χορό 22 χρόνια. Είναι όµως δυνατό να γίνεις πιανίστας για κοντσέρτα σε τόσο σύντοµο διάστηµα, ακόµη κι αν είσαι κινηµατογραφικό αστέρι;».

Απορία στήλης: Eντάξει, καλά όλα αυτά, όμως εμείς μια και μόνο απορία έχουμε, σαν κοινό... Αυτή η Portman, εφόσον έχει πάρει λίγο-πολύ ΟΛΟ το Hollywood (με την καλή έννοια φυσικά), πώς κατέληξε στον σάχλο-χορογράφο; Τι του βρήκε, γιατί εμένα μου φαίνεται λίγο... κάπως. Αυτά...


πηγή: lay-out.gr

1 σχόλιο: