Τον επόμενο χρόνο ξεκινά η επέκταση τού Μετρό προς τον Πειραιά και δημοπρατείται το έργο για τη νέα γραμμή 4, όπως επεσήμανε σήμερα, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Βουλή, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρεππας.
Η γραμμή 4 έχει μήκος 20,9 χλμ. και περιλαμβάνει 20 σταθμούς. Θα καλύψει την διαδρομή 'Aλσος Βεϊκου-Γαλάτσι-Κυψέλη-δικαστήρια-Αλεξάνδρας-Εξάρχεια-Πανεπιστήμιο-Κολωνάκι-ευαγγελισμός-Παγκράτι/Καισαριανή-'Aνω Ιλίσια-Ζωγράφου-Γουδή-Κατεχάκη-Φάρος-Φιλοθέη-Σίδερα-ΟΑΚΑ-Παράδεισος-Μαρούσι.
Για την νέα επέκταση του Μετρό, ο υπουργός ανέφερε ότι «έχει ολοκληρωθεί το Α' στάδιο τού διαγωνισμού και αναμένεται η περαίωση της δικαστικής διαδικασίας λόγω προσφυγών ορισμένων διαγωνιζόμενων στα αρμόδια ευρωπαϊκά δικαστήρια, προκειμένου να προχωρήσει το Β' στάδιο τού διαγωνισμού».
Για τα διόδια
Αναφερόμενος στα διόδια παραδέχτηκε ότι υπάρχουν πολλές αντιδράσεις οδηγών που αρνούνται να πληρώσουν.
«Η αντίδραση αυτή καθημερινά αυξάνεται, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται και πάλι απαιτήσεις των παραχωρησιούχων για αποζημιώσεις στο Δημόσιο», τόνισε.
«Γίνεται προσπάθεια να βρεθούν πόροι από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κατασκευή τού παράπλευρου οδικού δικτύου του ΠΑΘΕ, κυρίως σε Στερεά Ελλάδα, Θεσσαλία και Πιερία, ώστε να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των περιοχών αυτών και να μην υποχρεούνται να κάνουν χρήση του αυτοκινητόδρομου για τοπικές μετακινήσεις».
Σε ό,τι αφορά τα Νέα Οδικά Έργα Αττικής υποστήριξε ότι «δεν εναρμονίζονταν με τις προβλέψεις του Ρυθμιστικού σχεδίου και ότι μετά την ακύρωση τού διαγωνισμού, το έργο επαναξιολογείται λαμβανομένου υπόψη και τού Προεδρικού Διατάγματος Προστασίας του Υμηττού που βρίσκεται υπό σύνταξη».
Glenti Comment: Όσο μεγαλώνει το μετρό, τόσο θα μειώνεται η κίνηση στους δρόμους. Στο Λονδίνο για παράδειγμα, που είναι πολύ μεγάλο, δεν υπάρχει κανένας λόγος μετακίνησης με αυτοκίνητο ή ταξί. Οπότε πολύ καλό νέο!
πηγή: tanea.gr
parakalo to metro glifada kw kifisia.. efxaristw
ΑπάντησηΔιαγραφή