Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Kαλώς με βρήκατε !

Καθώς το "καλώς σάς βρήκα" δεν είναι "σίκ", όπως θα έλεγε κάποιος σε άπταιστα ελληνικά, θα πρωτοτυπίσω (και θα εμφανίσω για άλλη μια φορά τη μετριοφροσύνη μου) λέγοντας καλώς με βρήκατε!

Τί; Θέλετε και συστάσεις; Καλά τότε :-) Είμαι η Ναυσικά (για εσάς με το χαμηλό δείκτη νοημοσύνης -αϊ κιού- που δεν το έχετε καταλάβει ακόμα) και... εμ, μάλλον το όνομά μου αρκεί!

Παλαιότερη εμπειρία είχα με "μπλογκς", αλλά το ένα αφορούσε το φαινόμενο Nτόπλερ και το άλλο την ταινία των 300 (ω ναι, αυτή που για υπόθεση είχε τους κοιλιακούς του Λεωνίδα και εκείνο το χρυσό σκουλαρηκάκι του τότε "πλανητάρχη" Ξέρξη από τα "αξέσορις" - την προφορά βάλτε τη μόνοι σας - της εποχής ) ! Τι δουλειά είχα εγω, σοβαρό (!) άτομο με τους 300; ΑΑΑ, μην είστε αδιάκριτοι! Ας συνεχίσω όμως! Εδω πώς βρέθηκα; Με έφερε ένας "Ισπανός", αυτός, αυτός ο πανούργος της λέιδι Γκαγκά, γιού νόου! Του χρωστώ λοιπόν ένα μεγάλο ευχαριστώ! Θα προσπαθήσω όσο μπορώ (σαν τον Καβάφη κι εγω :p) να φανώ αντάξια (απαπα πολύ βαρύγδουπο ακούστηκε ετούτο!) :-)

Τέλος πάντων, είναι αργά δεδομένου ότι έχω ξυπνήσει από τις 9 (3η Λυκείου γαρ) ! Απλώς ήθελα να γράψω κάτι για αρχή, έστω και τόσο πρόχειρα. Να γλεντάτε!

Ναυσικά.

by Nausika

5 σχόλια:

  1. χαχαχα Καλή αρχή Ναυσικά !!! Και '' καλώς σε βρήκαμε'' !!

    ΥΓ. δεν μας λες ποιο φαινόμενο ..(αν και μερικοί ξέρουμε !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλώς σε βρήκαμε Ναυσικά! η εικόνα σου κλέβει την παράσταση! περιμένουμε το επόμενο κείμενο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ παιδιά! Alejandro δε φταίω εγω που οι κωδικοποιήσεις των διαφόρων γραμματοσειρών με έχουν βάλει στο στόχαστρο τώρα τελευταία! Όσες λέξεις ήταν γραμμένες στα αγγλικά δεν εμφανίζονται καθόλου. Σόου (λονδρέζικο του 16ου αιώνος), αί σαλ έντιτ δι τέξτ γιούσινγκ γρίκ κάρακτερς δις τάιμ. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή