Στις 16 Ιουλίου του 2010 αναγνώστης μας, μας είχε κάνει καταγγελία για την εταιρία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ ΑΕ. Την καταγγελία μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ.
Στις 20 Ιουλίου, ο διευθυντής του καταστήματος της Ερυθραίας, Νίκος Δαρδαμάνης, μας έστειλε ως απάντηση το κάτωθι κείμενο:
"Αγαπητέ admin του glenti.blogspot.com,
Διαβάσαμε πριν από λίγο την καταγγελία αναγνώστη σας http://glenti.blogspot.com/2010/07/blog-post_9265.html σχετικά με τη μη ύπαρξη αποθέματος προϊόντος το οποίο στην ιστοσελίδα της Κωτσόβολος εμφανίζεται ακόμη ως διαθέσιμο.
Προκειμένου να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις και για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε πως τα προϊόντα που εμφανίζονται ως διαθέσιμα, ενδέχεται να βρίσκονται σε ορισμένα μόνο καταστήματα και όχι σε όλα.
Σύμφωνα και με τον οδηγό αγορών που βρίσκεται αναρτημένος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα (http://www.kotsovolos.gr/site/buyguide.jsp) , μέσω της διαδικασίας παραγγελίας με παραλαβή από το κατάστημα (collect @ store ) οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα καταστήματα που διαθέτουν το συγκεκριμένο προϊόν πριν περάσουν από εκεί για να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
Πράγματι, στη συγκεκριμένη περίπτωση, το κατάστημα της Νέας Ερυθραίας δεν διαθέτει απόθεμα στο προϊόν, το οποίο είναι όμως διαθέσιμο σε άλλα καταστήματα. Παροτρύνουμε λοιπόν όλους τους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για κάποιο από τα προϊόντα που βλέπουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα να εγγράφονται στο site και να ακολουθούν τη διαδικασία collect @ store αν θέλουν να το παραλάβουν οι ίδιοι από κάποιο κατάστημα.
Λυπούμαστε για την όποια ταλαιπωρία η οποία θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί και σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δώσατε να απαντήσουμε και να ενημερώσουμε και τους υπόλοιπους αναγνώστες σας.
Με εκτίμηση,
Δαρδαμάνης Νίκος
Διευθυντής καταστήματος Mega Erythraias
Κωτσόβολος"
Glenti Comment: Η καταγγελία αναφέρει "...παρά την επιμονή μου να παραγγελθεί από το stock της εταιρείας, τόσο η υπάλληλος όσο και ο προϊστάμενος του καταστήματος με διαβεβαίωσαν ότι έχει εξαντληθεί". Δυσκολεύομαστε να πιστέψουμε ότι η υπάλληλος και ο προϊστάμενος θεώρησαν ότι ο αναγνώστης μας ρωτούσε αποκλειστικά για το stock του καταστήματος της Ερυθραίας. Επίσης, δυσκολεύομαστε να κατανοήσουμε τους λόγους για τους οποίος ο αναγνώστης μας δεν ενημερώθηκε εκείνη τη στιγμή για τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε τελικά να αποκτήσει το προϊόν. Αν κάτι τέτοιο είχε διευκρινιστεί (όπως κάνετε παραπάνω) τότε λογικά δεν θα υπήρχε η καταγγελία. Σας ευχαριστούμε πολύ που αφιερώσατε χρόνο για να απαντήσετε στην καταγγελία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου