Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Μάνος Ξυδούς - Εσύ εκεί (song)



Εχθές το βράδυ έφυγε από τη ζωή ο πολύ σημαντικός καλλιτεχνής Μάνος Ξυδούς. Ένας καλλιτέχνης με όλη τη σημασία της λέξης. Είχα την εξαιρετική τύχη να παρεβρεθώ στις τελευταίες συναυλίες των Πυξ-Λαξ στον Λυκαβητό. Και θυμάμαι ακόμα την αίσθηση που μου είχε κάνει η ερμηνεία του Μάνου στο κομμάτι "Εσύ Εκεί"... Ανατριχιαστική και συγκλονιστική... Καλό ταξίδι Μάνο...



Εσύ εκεί

Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Πυξ Λαξ

Εσύ εκεί κι εγώ στου πόνου τον παράλληλο βαρύς χειμώνας
και το κλίμα ακατάλληλο
Εσύ εκεί κι εγώ στου κοσμου το υπόγειο να σε γυρεύω
σε μια ψεύτικη υδρόγειο

Εσύ εκεί κι ο έρωτάς σου διαταγή και τελεσίγραφο
Κι εγώ εδώ όλη τη νύχτα αγκαλιά μ' ένα αντίγραφο

Εσύ εκεί εσύ εκεί

Εσύ εκεί κι εγώ στου πόνου τα μεγάφωνα να τραγουδάω
της αγάπης τα παράπονα
Εσύ εκεί κι εγώ σκυμμένος στην κασέτα σου
να με ματώνει η φωνή σου και το ψέμα σου

Εσύ εκεί εσύ εκεί
Εσύ εκεί κι ο έρωτάς σου διαταγή και τελεσίγραφο
Κι εγώ εδώ όλη τη νύχτα αγκαλιά μ' ένα αντίγραφο
Εσύ εκεί εσύ εκεί


1 σχόλιο: