Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Γιάννης, Δομήνικος & Νίκος: Δεν θα στο πω ποτέ



Το σημερινό τραγούδι της ημέρας είναι μία έκπληξη από εμάς εδώ στο Γλέντι! Πριν από λίγα χρόνια ηχογραφήσαμε το τραγούδι "Δεν θα στο πω ποτέ". Το τραγούδησε ο Γιάννης Στεφανίδης, τη μουσική έγραψε ο συντάκτης του Γλεντιού Δομήνικος και τους στίχους ο, επίσης συντάκτης του Γλεντιού, Νίκος. Enjoy!



Δεν θα στο πω ποτέ

Δεν θα στο πώ ποτέ
πόσο σ'αγάπησα

μόνο καρδούλα μου
πως δεν σε άφησα

δώσ'μου ένα φιλί
κι ας είναι ψεύτικο

θέλω για μια στιγμή
λίγο να ονείρευτω

κοίτα με λίγο
μεσ'τα δύο μου τα μάτια
δες πως καίγομαι

τέτοια αγάπη θέε μου
πίστεψε με
δεν θα βρεις ποτέ

κοίτα με λίγο
μεσ'τα δύο μου τα μάτια
δες πως καίγομαι

τέτοια αγάπη θέε μου
πίστεψε με
δεν θα βρεις ποτέ

Δεν θα στο πω ποτέ
πως μεσ'το αίμα μου

κυλάς μονάχα εσύ
και έχω κατάστραφει

τώρα αισθάνομαι
νιώθω πως χάνομαι

τι κι αν δεν είσαι εδώ
εγώ θα σ'άγαπω

τώρα αισθάνομαι
νιώθω πως χάνομαι

τι κι αν δεν είσαι εδώ
εγώ θα σ'άγαπω

κοίτα με λίγο
μεσ'τα δύο μου τα μάτια
δες πως καίγομαι

τέτοια αγάπη θέε μου
πίστεψε με
δεν θα βρεις ποτέ

κοίτα με λίγο
μεσ'τα δύο μου τα μάτια
δες πως καίγομαι

τέτοια αγάπη θέε μου
πίστεψε με
δεν θα βρεις ποτέ


2 σχόλια: