Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Ποιος είναι εκείνος ο ηθοποιός;


- Αγάπη μου πως λέγεται εκείνος ο ηθοποιός που συμμετέχει σε εκείνη τη σειρά που είδαμε χθες; Εκείνος ο ψηλός με τα κοντά μαύρα μαλλιά;

Ησυχία...
Κοιμήθηκα πάλι στον καναπέ.
Κρύωσα.
Άφησα ανοικτό το παράθυρο.
Για αυτό κρύωσα.
Μαζί είναι ανοικτή η τηλεόραση και το laptop μου.
Το laptop είναι ανοικτό στο facebook.
Πόσο το βαρέθηκα αυτό το facebook, όλο λέω να σταματήσω να μπαίνω και όλο εκεί καταλήγω.
Να 'μαι ξαναμπήκα πάλι.
Παλαβωμένος για ώρα χωρίς να δω καν την ώρα (ή μήπως την είδα αλλά δεν έδωσα σημασία;)
Κάπου εκεί σηκώνω το βλέμμα πάνω.
Νύχτωσε!
Πήγε 8.
Πότε πήγε 8;
Πείνασα.
Και αμέσως έρχεται κολλητό το "βαριέμαι".
Όμως αυτήν τη στιγμή είναι πιο δυνατή η πείνα.
Σηκώνω το σώμα μου και πάω στο ψυγείο.
Τίποτα.
Μου έλειψες.
Ίσως πιο πολύ τώρα που πεινώ.
Εγωιστικό.
Όμως, αν μετρά, μου είχες λείψει από πριν.
Όταν άνοιγα το laptop.
Και την τηλεόραση.
Και το παράθυρο.
Όταν αναρωτιόμουν:

-  Πως λέγεται εκείνος ο ηθοποιός που συμμετέχει σε εκείνη τη σειρά που είδα χθες; Εκείνος ο ψηλός με τα κοντά μαύρα μαλλιά;

Υστερόγραφο: Δεν φοβάμαι τη μοναξιά.
Υστερόγραφο 2: Ψέμα.



by Louis

2 σχόλια:

  1. Λίγες γραμμές αρκούν στον Λούη για να δημιουργήσει μία τόσο απλή στιγμή καθημερινότητας και να αναδείξει το συναίσθημα της μοναξιάς. Όταν είσαι με κάποιον, αν σε ρωτήσουν τις καλύτερες στιγμές σου, θα τους πεις τις πιο ξεχωριστές, τις πιο ιδιαίτερες. Όταν, όμως, βρεθείς μόνος σου, αυτό που θα σου λείπει είναι η δυνατότητα να γυρίσεις το κεφάλι σου και να ρωτήσεις ποιος είναι εκείνος ο ηθοποιός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή