Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Σκυλάκι... shakes dat ass στους ρυθμούς του "Shake That" (video)

Ναι, το ξέρω. Έχω καιρό να ανεβάσω κάτι στο blog και αυτό κυρίως οφείλεται στο βαρύ μου πρόγραμμα και στις πολλές μου υποχρεώσεις (NOT! - απλά είμαι τεμπέλα - ζητώ ταπεινά συγνώμη).

Αυτό το βιντεάκι, όμως, ήταν τόσο τέλειο που με έβγαλε από τη μουργέλα μου και αποφάσισα να το μοιραστώ με το κοινό του Γλεντιού (που α προπό ΜΕ ΓΕΙΑ το νέο look!). Απολαύστε, λοιπόν, αυτό το γλυκούλι πλασματάκι να κουνάει αέρινα τα γοφά του στους ρυθμούς του Shake That από τον Eminem!



3 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα !!! Αν είναι σκυλίτσα, τότε - αν ήμουν σκύλος - θα ήθελα να είναι η σκυλίτσα μου! χαχαχαχα!

    Υ.Γ: Ας ελπίσουμε ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΕΙΟ να μη περιμένουμε 2,5 μήνες για την επόμενη σου ανάρτηση! Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαταρχην σε μερσω για τις διορθωσεις ! ηταν αργα δν εβλεπα μπροστα μου !! μουχαχαχαχα !
    ρε τι τεμπελχανειο !!! ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχει το ρυθμό μέσα της/του!χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή