Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012

Εγκληματικότητα ελληνικής υπηκοότητας


Υποστηρίζεται με ευκολία και χωρίς στοιχεία ότι το 70% της εγκληματικότητας οφείλεται σε αλλοδαπούς. Και όμως...

Ο πίνακας που παραθέτουμε δείχνει ότι - με βάση τα στοιχεία - αυτό το συμπέρασμα είναι απολύτως αυθαίρετο. Για όσους αμφιβάλλουν για την εγκυρότητα του πίνακα, πληροφορούμε ότι προέρχεται από το site της Ελληνικής Αστυνομίας και το link για να το διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι είναι αυτό:



4 σχόλια:

  1. Δεν νομίζω ότι είναι ένα debate ποιος κάνει τα περισσότερα εγκλήματα. Γιατί ο ελληνικός πληθυσμός είναι 10 εκατομ. ενώ οι ξένοι είναι λιγότεροι. Τα ποσοστά εγκληματικότητας των αλλοδαπών είναι λογικό να είναι μεγαλύτερα από τα ποσοστά των ελλήνων γιατί οι αλλοδαποί ζουν σε πολύ αθλιότερες συνθήκες. Το θέμα είναι να βρεθούν λύσεις ενσωμάτωσης όσων γίνεται και μεταφοράς σε άλλες χώρες όσων δεν γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαφωνώ. Είναι debate και μάλιστα σοβαρό. Όταν κάποιοι ισχυρίζονται ότι για την εγκληματικότητα φταίνε οι ξένοι και ότι τα περισσότερα εγκλήματα τα κάνουν οι ξένοι, καλά θα κάνουν να δουν τον πίνακα. Γιατί έχουμε καταντήσει να λέμε ότι εάν δεν ήταν οι ξένοι θα ζούσαμε σε έναν τέλειο κόσμο χωρίς εγκληματικότητα. Ότι εάν φύγουν οι ξένοι θα καθαρίσει ο τόπος. Κι όμως τις περισσότερες απάτες τις κάνουν Έλληνες, τις περισσότερες διαρρήξεις τις κάνουν Έλληνες, τις περισσότερες απάτες τις κάνουν Έλληνες, τους περισσότερους βιασμούς Έλληνες και τις περισσότερες ανθρωποκτονίες Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης, όταν ο εγκληματίας είναι ξένος υπερτονίζουμε την εθνικότητα του δράστη ενώ όταν είναι Έλληνας όχι. Αυτό δίνει την εντύπωση ότι όλα τα εγκλήματα τα κάνουν αλλοδαποί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για το δεύτερο σχόλιο συμφωνώ. Για το πρώτο η διαφωνία μου είναι ότι είναι λάθος να συγκρίνεις απόλυτους αριθμούς και όχι ποσοστά. Άμα έχεις 10 ανθρώπους και 3 ανθρώπους, λόγικο είναι οι απόλυτοι αριθμοί για τους 10 ανθρώπους να είναι μεγαλύτεροι. Δεν είναι ούτε κακοί άνθρωποι οι έλληνες, ούτε κακοί άνθρωποι οι ξένοι. Το θέμα είναι η κατανόηση των λόγων που γίνεται ό,τι γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή