Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

"Στα γρήγορα | Τι σημαίνει Γλέντι" by Louis


Τι σημαίνει Γλέντι για μένα;
Αλήθεια δεν ξέρω...
Θα βάλω ένα τραγούδι να με βοηθήσει...
...
[Χρόνος αναμονής μέχρι να ξεκινήσει το YouTube]
...
Και πάμε...
Το τραγούδι μπαίνει δυνατά...
Ντραμς...
Ηλεκτρική κιθάρα...
Μπάσο...
Και μετά η φωνή...
In my place, in my place...
Εξομολόγηση...
Ποτέ δεν μου άρεσε η φωνή του...
Με εκνεύριζε κιόλας...
Την έβρισκα "κλαμένη"...
Πολύ κλαμένη...
I was scared, I was scared... Tired and under prepared... But I wait for it...
Τελοσπάντων, που είχαμε μείνει;
Τι σημαίνει Γλέντι για μένα;
Γλέντι σημαίνει...
Σημαίνει...
Σημαίνει...
Εεε, πολλά πράγματα...
[Συνομιλία με τον εαυτό μου]
- Εαυτέ βοήθεια...
- Κοίτα, δεν μπορώ τώρα να πιεστώ να σου πω τι σημαίνει Γλέντι για να ικανοποιήσεις εσύ την ανάγκη σου να γράψεις ένα εορταστικό κείμενο...
- Μην είσαι στριμμένο άντερο και πες κάτι να γράψω...
- Δεν θέλω...
- Θα εκτεθούμε...
- Παλιο*&($&^#(_) θα εκτεθείς εννοείς...
- Είσαι η επέκταση μου...
- I am your bitch εννοείς...
- Λέγε...
- Πες κάτι για το πώς σε κάνει να νιώθεις, τι χρώματα σου προκαλεί, τι ήχους...
- Είσαι θησαυρός...
- Δεν μας χέζεις λέω εγώ...

...
[Παρακαλώ αγνοήστε την αναίδεια του εαυτού μου]
...
Yeah, how long must you wait for it?
Λοιπόν...
Δυσκολεύτηκα...
Αλλά το βρήκα...
Θα το πω...
Γλέντι για μένα σημαίνει...
Σημαίνει...
Ένας χώρος που μπορώ να μιλώ με τον εαυτό μου φωναχτά...


Χρόνια πολλά Γλέντι μας !!!


by Louis

3 σχόλια:

  1. poli sosti i topo8etisi loui !!!!!''Ένας χώρος που μπορώ να μιλώ με τον εαυτό μου φωναχτά…'' etc prp !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύο πράγματα σ' ένα μ' αυτό το κείμενο. Από τη μία ένα κείμενο που δείχνει με μία μόνο πρόταση την αξία της ιδέας του Γλεντιού. Πόσο σημαντικό και σπάνιο είναι πράγματι να βρίσκεσαι σ' έναν χώρο που μπορείς να μιλάς με τον εαυτόν σου φωναχτά... Πόσα παραπάνω σημάνει κάτι που γράφεται μέσα σε λίγες λέξεις. Και το δεύτερο που κατάφερες, με όλο το κείμενο που ήταν πριν την τελευταία πρόταση, είναι να παρουσιάσεις γι' άλλη μια φορά το υπέροχο και ξεχωριστό σου τρόπο να κάνεις τα πράγματα. Brilliant! Χρόνια μας Πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή