Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Patty Vs Antonella (top comments)


Πολλοί από σας που επισκέφτεστε καθημερινά το glenti.blogspot, πιθανώς, να έχετε αναρρωτηθεί: ποιο να είναι το all-time No1 σε επισκεψιμότητα θέμα του Γλεντιού; Να είναι κάποιο από τα επεισόδια των dudezz; Να είναι κάποιο άρθρο κάποιου συντάκτη μας; Ίσως καποιά φωτογραφία, τραγούδι, διαφήμιση, κινηματογραφική στιγμή από τις καθημερινές μας στήλες;

Η απάντηση είναι απλή: ΟΧΙ !!! Το all-time No1 post του Γλεντιού είναι με τεράστια διαφορά το Patty Vs Antonella !!! Ένα μίνι-αφιέρωμα στις δύο πρωταγωνίστριες της, σειράς του Mega Channel, Patty, η πιο όμορφη ιστορία. Έχει μέχρι σήμερα 80.800 προβολές της σελίδας, 55.231 μοναδικές προβολές και κατέχει το 14,18% των συνολικών επισκέψεων του Γλεντιού!

Επίσης, μέσα από το συγκεκριμένο post καταλάβαμε ότι τα comments σε μία σελίδα έχουν όριο (200) και ύστερα συνεχίζονται σε άλλη σελίδα! Πόσα comments έχουν καταγραφεί στο Patty Vs Antonella; 252 !!!

Και τι comments! Κάτσαμε, διαβάσαμε και συλλέξαμε τα καλύτερα από αυτά και σήμερα σας παρουσιάζουμε τα top comments τα οποία είναι γεμάτα πάθος και μίσος για τις δύο πρωταγωνίστριες! Μία λέξη μπορεί μόνο να τα χαρακτηρίσει; Ε-ΠΙ-ΚΑ !!! Enjoy...



Patty Vs Antonella Top Comments

"Εμένα μου αρέσουν και οι δύο. Βασικά τις λατρεύω. Αλλά η Patty είναι μοναδική στο είδος της."

"Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι θα τις έπαιρνα και τις δύο από πίσω."

"Άντε ρε με την ηλίθια την Antonella. Έλεος, είναι ζώον τελείως."

"Παιδιά η Patty απλά γαμάειιιι, λατρεύω την Pattyyyy !!!! Θα' θελα να της μοιάσωωωω !!! Antonella το μεγαλύτερο ποζέρι !!! 19 πάει και είναι 1.60 !!! Έλεος, 16 είμαι και είμαι 1.69."

"Παιδιά μπορεί να είναι λίγο κοντή αλλά τα καλά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια..."

"Ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος θα γίνει από την Brenda και την Patty. Εγώ είμαι πιστός στρατιώτης στην Antonella. Το λέω: πάει και τελείωσε."

"3ος Παγκόσμιος Πόλεμος..."

"Και ο μαλάκας από πάνω, δεν ξέρω και 'γω πως τον λένε, τον δέρνω πανεύκολα, οκ; Μαμμόθρεφτο είναι ο Matias. Όλα είναι γύρισμα και στο βίντεο αυτός έχει μείνει ξερός και πάρα πολύ του έπεσε.... Υπάρχουν άτομα πολύ καλύτερα απ' αυτόν."

"Αυτός που λέει ότι ο Matias είναι μαμμόθρεφτο είναι πολύ βλάκας."

"Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης ανάμεσα στην Patty και στην Antonella γιατί είναι δύο διαφορετικά πρόσωπα... Η σύγκρισή είναι ανάμεσα στην Laura Esquivel και στην Brenda Asnicar και αφού κανένας μας δεν τις γνωρίζει προσωπικά δεν μπορεί να έχει άποψη για τον χαρακτήρα τους... Πάντως, σε ομορφιά εμένα η Brenda μου αρέσει περισσότερο και μπορεί η Laura να έχει τον Gaston (Matias) αλλά και η Brena έχει τον Bruno που είναι επίσης κουκλί..."

"Κατ' αρχάς, η Patty θα γίνει όμορφη, αλλά σιγά τα λεφτά... Χάλια... Έχει πολύ μεγάλο πιγούνι... σκατά μούρη... ενώ η Brenda... θεάααα."

"Όλοι είστε μαλάκηδες που κάθεστε και ασχολείστε με τέτοιες κλαπαρχιδιές !!!"

"Όποιοι πιστεύουν κάτι διαφορετικό είναι αδερφές και μαλάκες. Ο ίδιος με το από πάνω."

"Η Antonella είναι όμορφη άλλα δε με ξεπερνά. Μπορεί να είμαι λίγο χαζή αλλά και πολύ πολύ sexy."

"Η Antonella είναι κούκλα !!! Της μοιάζω πολύυυ !!! Έχουμε ίδια μαλλιά, σώμα, πρόσωπο, τα πάντα !!! Επίσης, έχουμε ίδιο στυλ γενικά αλλά και στα ρούχα !!! I love you !! Ακόμα και η Patty καλήηη είναι αλλά πάντα 8α υπάρχει ένα "αλλά"... Και η Άντο θα είναι πρώτηηη !!!"

"Πούτσες με κεφτέδες! χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα. Matias = βλάκας, Patty = πέος, Antonella = που... Βασικά το έργο είναι για τα μπάζα."

"Η Antonella μπορεί να είναι όμορφη αλλά δεν έχει σημασία μόνο η εξωτερική εμφάνιση, μετράει και η εσωτερική εμφάνιση, η εμφάνιση της καρδιάς και αν ήσασταν λίγο έξυπνοι θα το καταλαβαίνατε αυτό !!!!!!!!"

"Δηλαδή ανώμαλε μας λες ότι η Emma δεν είναι ψωνάρα; Μη λες μαλακίες. Η Emma είναι μαλακισμένη και δεν την πάω καθόλου. Και δεν ξέρεις ότι σε ένα επεισόδιο θα βάλει να απαγάγουν την Antonella. Εγώ είμαι fun της Λαουρίτας και όχι της Μπρενκίτας."

"Τι; Σαγονοκαρχαρίας; Τα σκέφτεσαι αυτά πριν τα πεις; Ο άνθρωπος δεν κρίνεται από το σαγόνι του. Μπορεί να έχει λίγο μεγάλο σαγόνι αλλά όχι σαγονοκαρχαρίας. Εγώ πιστεύω πως έχει στυλάκι και όλη μαζί έναν ωραίο τύπο! Δεν μπορώ να πω πως είναι κουκλάρα ή κάτι παρόμοιο αλλά όλη μαζί είναι ομορφούλα !!!!"

"Η Brenda δεν είναι και τόσο όμορφη πια! Εάν τη δείτε με ψηλά τα μαλλιά, χωρίς τη φράντζα, είναι αδιόρθωτη. Ας μη ξεχνάμε ότι της βάζουν τόνους make-up και, φυσικά, χρησιμοποιούν την τεχνολογία. Hello! Που ζείτε; Δεν είναι και τόσο θεά όσο φαίνεται! Έλεος. Όσο για το σώμα... Όλοι μας με καλή διατροφή και γυμναστική μπορούμε να αποκτήσουμε ένα τέτοιο σώμα, σίγουρα μπορούμε να είμαστει πιο ψηλοί! Το πρόσωπο της χωρίς το κατάλληλο χτένισμα είναι χάλια. Δεν έχει ωραίο σχήμα προσώπου, το face της είναι όχι οβάλ αλλά τετράγωνο, τα μάτια της συνηθισμένα καφέ, και όσο για τα χείλια της, εμ αφού τα σουφρώνει συνέχεια, τα έχουμε συνηθίσει μεγάλα... Ας μην αναφέρω αυτό το υπερβολικά πλατύ και μεγάλο χαμόγελο."

"Και θα αναφέρω και πάλι το ύψος της αφού εγώ είμαι 12 χρονών και 1.60. Και πάλι έλεος."

"Γαμώ την πουτάνα τη γαμημένη, σε καμία κοπέλα δεν αρέσει ο Bruno ;;; Είναι μανάριιι, όπως επίσης και ο Νίκολας...!!! Μιλάμε γαμάνεεεε (το όνομα μου, Ιλιάνα)."

"Όπα, ρε, πρόσεξε τις λες! Πιο σημείο έχεις εσύ που μοιάζει με την Antonella; Άντε από εδώ... Άντε που μοιάζεις εσύ με την Antonella. Κορίτσι μου η Antonella είναι θεά !!! Πω, πω, τι βλακείες λέει; Χα χα χα χα χα χα χα χα"

"Είσαι η πιο γαμάτη γκόμενα σ' όλον τον κόσμο μωρό μου !!!"

"Εγώ ψηφίζω Brenda Asnicar 4 ever. Είναι κούκλα, θεά και ας είναι λίγο κοντή. Οποιανού δεν θα του άρεσε να είναι μαζί της είναι gay, λούγκρα και αδερφή !!! Η Patty είναι σαν ανάποδο γαμώτο !!! Brenda, I love you !!!!!!!"

"Πρώτα απ' όλα, δεν ξέρω ποιος είσαι αλλά όταν μιλάς για τον Matias πρόσεχε τα λόγια που λες, δεν είναι μαλάκας, επειδή είναι ωραίος τον βρίζεις."

"Αγαπώ τον Νίκολας !!!! Πάρα πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ !!! Τον θέλωωωωωωωωω τρελά... Είναι θεός και έχει πολύ καλή προσωπικότητααα, είναι τέλειος... Πιστεύω πως είναι ο καλύτερος !!! Αχ, τον θέλω όσο τίποτα άλλο μωρέ! Τι θα κάνω ;;;;"

"Antonella 4 ever, the best and the only one. Είμαι η 2η Antonella, της μοιάζω απίστευτα πολύ, είμαι σωσίας της, έχουμε μιλήσει κιόλας στο msn και μου είπε πως είμαι ίδια αυτή."

"Κι εγώ εχώ μιλήσει με την Antonella από κοντά, όμως, και έχουμε γίνει σχεδόν κολλητές... Μου είπε ότι τις μοιάζω και λιγάκι... Είναι φοβερή κοπέλα... Και από κοντά είναι πιο ωραία !!! Είναι θεϊκή !!! Μου είπε πως θα προσπαθήσει να έρθει να με δει μαζί με τον Bruno, γιατί είναι το αγόρι της... Μου τον γνώρισε και είναι πολύ θεός !!! Τους γνώρισα όταν είχα πάει στην Αγγλία για να δω τη γιαγιά μου και τους βρήκα στο εμπορικό !!! Αχ, ανυπομονώ να τους ξαναδώ! Μου είπε πως μάλλον θα έρθει το καλόκαρι !!! I love you Brenda !!!!!!!!!"

"Ασ' το κοριτσάκι Antonella σε περνάω πιο πολύ απ' ό,τι φαντάζεσαι !!!! Είσαι ένα μυρμηγκάκι μπροστά μου !!!! Δεν ξέρεις με ποιον τα έβαλες !!!"

"Γεια σας !!! Είμαι η Brenda !!! Ποιος θέλει να μιλήσει μαζί μου στο facebook; Θα σας στείλω και εικόνες μου !!! Επίσης, έμαθα να μιλάω λίγα Ελληνικά !!! Αν θέλετε να μιλήστε μαζί μου, κάνετε λίγο γρήγορα γιατί θα πάω στη δουλειά μου."

"Να σας πω και κάτι: συγκρίνεται η Patty με την Antonella ;;; Δεν νομίζω... Η Antonella είναι μια θέα και η Patty είναι σαν κώλος !!!"

"Αυτές που λένε ότι μοιάζουν με την Brenda κάνουν λάθος γιατί η Brenda είνα θεά και αυτές που λένε ότι της μοιάζουν είναι σαν ένα τρακτέρ που τις πάτησε τη μούρη!"

"Καλά, εγώ αυτό που έχω να πω είναι πως η Antonella είναι μπάνικη."

"Antonella είσαι θεά !!!! Σε θαυμάζω και θέλω να σου μοιάσω !!! Patty μη νομίζεις ότι σε ξέχασα παρόλο που στη σειρά είσαι άσχημη, στ' αλήθεια είσαι μια θεά !!! Σας αγαπώ πάρα πολύ !!!!!!!!!!!!!!!! Είστε θεές."

"Αχαχαχαχαχαχαχα. Αφιέρωσα 5 λεπτά από τη ζωή μου να διαβάζω τα σχόλια εδώ μέσα... Άξιζε με τόσο γέλιο !!! Ε, δεν πάτε καλάααααααααα.... Θα σας περάσει και θα ντρέπεστε για τον εαυτόν σας !!! Χαχαχαχαχαχαχα..."

"Η Antonella και η Patty είναι ωραίες αλλά η Κατερίνα Μοσχίδη, η αγάπη μου, είναι πολύ πολύ πολύ πιο θεά και απ' τις δύο."

"Η Brenda θα είναι πάντα μια θεά και η Patty το ασχημόπαπο. Εγώ έχω μία στην τάξη μου που είναι ολόδια με την Patty. Και το παίζει καλή ενώ είναι πολύ κακιά."

Και για τέλος αφήσαμε το comment του φίλου μας του Νεκτάριου που δεν δίστασε να απευθυνθεί απευθείας στην Patty και να εκδηλώσει τα συναισθήματα του...

"Patty, είμαι καινούριος θαυμαστής. Θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπώ πολύ. Αν τα είχαμε, θα έκανα ό,τι θες εσύ, αλήθεια. Την Antonella; Οκ, είναι όμορφή πολύ, αλλά εμένα μου αρέσεις πιο πολύ Patty. Σε αγαπώ και πιο πολύ μου αρέσει με κοτσιδάκια και γυαλιά. Το όνομα μου μπορεί να μην σου αρέσει. My name is Nektario. Patty, ειλικρινά σε αγαπώ. Έχω ονειρευτεί ότι είμαστε μαζί και φιλιόμασταν αλλά ξέρω δεν θες να τα έχεις μαζί μου. Σε αγαπώ πολύ, Νεκτάριος."

5 σχόλια:

  1. hahahaha aisxos!!! prosvoli gia to glenti. akous ekei to no1 post. hahahahaha ti palavos kosmos thee mou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα... τόσο καιρό ήθελα να βρω χρόνο να το κάνω αυτό το θέμα! είναι legendary τα comments!

    διαλέγω, λοιπόν,τα δικά μου top:

    1. Μπορεί να είμαι λίγο χαζή αλλά και πολύ πολύ sexy.

    2. Μπορεί να έχει λίγο μεγάλο σαγόνι αλλά όχι σαγονοκαρχαρίας.

    3. Οποιανού δεν θα του άρεσε να είναι μαζί της είναι gay, λούγκρα και αδερφή !!!

    4. εχώ μιλήσει με την Antonella από κοντά, όμως, και έχουμε γίνει σχεδόν κολλητές

    και ΦΥΣΙΚΑ... 5. My name is Nektario !!!

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα... επικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νεκτάριε αν είσαι κάπου εκεί έξω και μας διαβάζεις τώρα, μην σταματήσεις να ονειρεύεσαι. Μπορεί να ξέρεις ότι η Patty δε σε θέλει αλλά μην πάψεις να προσπαθείς.Μην το βάζεις κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άλλωστε, Νεκτάριε, η Brenda (Antonella) ήδη έμαθε Ελληνικά και κάνει comment στο blog μας. δεν αργεί η μέρα που το ίδιο θα κάνει και η Patty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι όλα απίστευτα! Χαχαχαχαχα, το γράμμα δεν υπάρχει!! Α ρε νεκτάριο! Τι τραβάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή