Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

"Je veux!" by SiSters


Ψηλός, κοντός, μελαχρινός, ξανθός, με μούσια, ξυρισμένος, γυμνασμένος, με κοιλίτσα, αδύνατη, με καμπύλες, κοκκινομάλλα, με ανταύγειες, μακριά ή κοντά μαλλιά, σοβαρός, χιουμορίστας, μορφωμένη, τσαχπίνα κτλ κτλ. Ο καθένας έχει δημιουργήσει ένα πρότυπο για τον επιθυμητό του σύντροφο. Το θέμα είναι τι περιμένουμε από αυτό το άτομο, από τη σχέση μας.

Για μένα είναι αυτός που θα σου πάρει λουλούδια και θα φτιάξει ένα δικό του δώρο για τα γενέθλια σου, μόνο και μόνο γιατί τα καταστήματα εκείνη την περίοδο είναι κλειστά. Που θα είναι gentleman με όλη την έννοια της λέξης, αυτός που θα μοιραστεί το πάθος του μαζί σου και εσύ το δικό σου. Αυτός που θα σε δει να τρως hot dog για πρωινό επειδή δεν έχει μείνει τίποτα άλλο στο ψυγείο σου χωρίς να πει λέξη, ακόμα κι αν είναι κάθετα αντίθετος με αυτό που κάνεις! Αυτός που θα βάλει να παίξετε ένα ηλίθιο παιχνίδι στο playstation για κάτι διαφορετικό, και εσύ κολλάς και ενθουσιάζεσαι μ'αυτό! Όταν αρρωσταίνει σου ζητάει να μείνεις μακριά, αλλά όταν αρρωσταίνεις εσύ να λέει πως αντέχει, δεν παθαίνει τίποτα. Θα θέλει να σε "κλέψει" έστω και μία μέρα μακριά από όλους κι από όλα,για να σε έχει μόνο για εκείνον ή για να σου κάνει ένα οδοιπορικό στις αναμνήσεις του.

Είναι εκείνος που σε παρακινεί να βάλεις "τα πρόστυχα τα μαύρα τα εσώρουχά σου" και τα κόκκινα και τα μπεζ και όλα τα χρώματα! Είναι ο άνθρωπος που θα αντέξει την ξεροκεφαλιά σου, τα νάζια σου - ας είμαστε ειλικρινείς οι κοπέλες - τη γκρίνια σου, θα καλύψει την ανάγκη σου για αγκαλιά και χάδια, ακόμη κι αν χρειαστεί να του το πεις εσύ, δηλαδή θα δείξει και θα κάνει υπομονή, όπως και εσύ μαζί του. Ο σύντροφος είναι η σχέση που έχουμε επιλέξει να κάνουμε και μας προκαλεί να γινόμαστε καλύτεροι, ακόμη και όταν βγάζουμε τον χειρότερό μας εαυτό.


Αν ξέρεις τι θέλεις, γιατί να συμβιβαστείς με κάτι λιγότερο; Δεν υπάρχει τέλειος σύντροφος ή ιδανικός! Τα γούστα μας και οι ανάγκες μας αλλάζουν, πόσο μάλλον μέσα στη σχέση που εξελίσσονται. Η ζωή είναι μικρή για να της κρατάμε μούτρα και να την κατηγορούμε πως δε μας έχει φέρει τον άνθρωπο αυτόν στην πόρτα μας. Μερικές φορές θα χρειαστεί να πάρουμε το χρόνο μας, άλλες φορές θα απελπιστούμε, και ο έρωτας μπορεί να μας περιμένει σε ένα μπαρ ή σε ένα λεωφορείο που πραγματοποιεί ένα πολύωρο ταξίδι. Όπως τραγουδάει κι ο Ρέμος: "η αγάπη είναι ελέφαντας και όπου βρει πατάει! Στους δρόμους περιφέρεται και στα τυφλά ορμάει..."

Που σας έχει βρει ο έρωτας; Ποιος είναι για σας ο επιθυμητός σας σύντροφος; Σκεφτείτε το! Dear Sissy, be my guest to be first!




Αγαπητό αναγνωστικό κοινό (αν είχαμε ποτέ...),

σας λείψαμεεεε (από την θρυλική Τζένη Καρέζη: "γυρίσατεεεε ;;;") ;;;

Ω, ναι, έτσι λέμε, γυρίσαμε! Ο κόσμος φλέγεται, μαστίζεται από τα δεινά και την οικονομική κρίση αλλά καθώς πλησιάζουν οι γιορτές και εξ'αφορμής ότι είχα δύσκολο διάστημα, θα αναφερθούμε στις ανθρώπινες σχέσεις (ναι, πάλι! Γιατί δεν βρήκα ακόμα το ιδανικό, όοοχι δεν ζευγάρωσα, δεν ερωτεύτηκα) και θέλω κάπου να τα πω!

Αγαπητή μου Στεφανία,

με την πείρα των 25 χρόνων που βαραίνει τις πλάτες μου θα σου πω ότι διαφωνώ κάθετα και οριζόντια (ταιριάζουμε πολύ, μην μας βλέπετε έτσι) με τον ιδανικό σύντροφο. Μα, άνοιξε και αυτό το κορίτσι τον ασκό του Αιόλου (είναι ένας ο ασκός, όχι οι ασκοί - να μαθαίνουμε και κάτι) και όποια πάρει ο χάρος. Εγώ μαντάμ πλέον έχω πάψει να αναζητώ τον ιδανικό! Ο ιδανικός όπως και η ιδανική σχέση είναι δημιούργημα της φαντασίας μας - η οποία είναι πλανεύτρα και μεγάλη ψεύτρα που λέει και το άσμα.

Λοιπόν, αφού με ρωτάς όμως, θα σου πω ότι για μένα τα προαπαιτούμενα είναι να είναι Οραματιστής, Ουμανιστής και straightforward! Όχι τεχνοκράτης, κυνικός και τετράγωνος. Και υπομονετικός κοπελιά, άμα σε μια πρόταση χρησιμοποιείς 5 άγνωστες λέξεις και 1 αγγλική! Δίκαιο και αυτό. Το staightforward είναι νεολογισμός που έχει ανακαλύψει η φίλη Πελίτσα εκ Λονδίνου για την περίπτωσή μου... Για να το περιγράψω με απλά λόγια, θέλω να με θέλει πολύ, να το δείχνει τόσο όσο να μην βαριέμαι αλλά και να μην αναρωτιέμαι, να είναι ευθύς, με μυαλό, με χιούμορ, με λεξιλόγιο, με υπομονή και φυσικά σέξυ για τον δικό μου εγκέφαλο! Με τόσα υλικά αγαπούλα αυτό που θέλω είναι πολυμίξερ, αρτοπαρασκευαστής, παγωτομηχανή και καφετιέρα όλα σε ένα! Εγώ ;;; Εγώ είμαι Εγώ! Αυτό φτάνει !!! Μαρήηηηηηηη πόσο μυαλό κουβαλάμε, μου λες;

Εγώ, που λέτε, που θέλω όλα τα προαναφερθέντα και συν το παραμύθι μου (γιατί κοριτσάκι είμαι...) συν την προσοχή μου, πάω και ερωτεύομαι όλα τα απίθανα του κόσμου. Ο έρωτας δεν σε ρωτάει, σου έρχεται! Είναι χημική αντίδραση στον εγκέφαλο και στο σώμα και απλώς ξεκινάς μια ωραία πρωία και τον/την γουστάρεις! Και μετά τον/την αγαπάς άμα είσαι λίγο πιο τυχερός και μετά και μετά αναλόγως... όπως στρώσεις θα κοιμηθείς.

Αλλά επειδή το θέμα ήμουν Εγώ - είμαι και εγωκεντρική - και αυτό μεγάλο, και μοναχοκόρη με προίκα (apply now, μην χάσετε το κελεπούρι!), θέλω να με προκαλεί εγκεφαλικά, λεκτικό παιχνίδι και τέτοια, αν είναι και φιλότεχνος, βιβλία, θέατρα, σινεμά, ακόμα καλύτερα. Βεβαίως ερωτεύομαι αθλητές, άντρες που βλέπουν ματς και διαβάζουν την κόκκινη θύελλα, αλλά άλλο αυτό, τώρα λέμε τι θέλει ο καθένας, έτσι ;;; Θελω, θέλω, θέλω, προστασία, κατανόηση, αγάπη, φροντίδα, προδέρμ, καλό σεξ και ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!

Βεβαίως λίγη αγριάδα είναι ενδιαφέρουσα, δεν θέλω να μου κάνει όλα τα χατίρια γιατί είμαι και παλαβή, θέλω να είμαι γυναίκα και εκείνος άνδρας. Καθόλου περίπλοκο! Όπερ μεθερμηνευόμενον, ένα μείγμα παιχνιδιών εξουσίας, θαυμασμού και εντυπωσιασμού! Αυτά τα ολίγα...

Και κλείνοντας είμαι στον έρωτα τον αδιέξοδο που δεν έχει πιο μπλεγμένο, πιο ιδιόρρυθμο, πιο επικίνδυνο, πιο γενικά... Φυσικά δεν έχω ενδώσει καθώς θα φάω τα μούτρα μου και όχι μόνο, παριστάνω την δε βαριέσαι δεν τρέχει τίποτα... Αντιστέκομαι μέχρι να πέσω σαν ώριμο φρούτο! Αυτός ;;; Αν έχει όλα όσα είπα; Πιθανόν, αλλά δεν είμαι και σίγουρη, εγώ πάντως τα βλέπω... Το κακό είναι ότι έχει και άλλα... ήδη διαμορφωμένα, πάγια που δεν θα ήθελα να αλλάξουν για να ικανοποιήσω εγώ την επιθυμία μου.

Πάντως να ελπίζετε, να αγαπάτε, να ερωτεύεστε, να φεύγετε από τα κλισέ... τα ιδανικά και τα στερεότυπα! Ο έρωτας είναι μπόρα, θα περάσει... Μην κρατάτε ομπρέλες, μην φορέσετε μπουφάν... Απλώς τραγουδήστε όπως ο Gene Kelly in the rain... Άστο παράθυρο ανοιχτό σε όλες τις καταιγίδες, θα δεις στο φως μιας αστραπής όσα ποτέ δεν είδες, που λέει και ο φίλος Σωκράτης Μάλαμας.


Τελικά ας μου πει κάποιος: θέλεις ή όχι ;;; Και αν ναι, τι; Η τσάμπα παίζουμε τόσο καιρό ;;;


by SiSters

2 σχόλια:

  1. εγώ μπορώ να πω ότι μου άρεσε περισσότερο η προσέγγιση της Στεφανίας, καθώς, αντί να χρησιμοποιεί επίθετα, χρησιμοποίησε πράξεις που δείχνουν συναισθήματα. Εσύ Sissy, αφού τα νιώθεις που τα νιώθεις, πάρε το το αγόρι, αφού το θες, μην τον ταλαιπωρείς και ταλαιπωρείς και τον εαυτόν σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nomizw tha simfwnisw me dom, tha prosthesw ena aplo xamogelo stin epilogi tou tragoudiou tou remou(!) kai kleinontas na dilwsw pws: NAI mas leipsate :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή