Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Want: Stewie Ice Cubes


Όλοι έχουμε δει κάποια στιγμή Family Guy. Ένας από τους πολλούς αγαπημένους χαρακτήρες της σειράς είναι ο Stewie Griffin, γνωστός για τα σατανικά σχέδιά του.

Μου αρέσει αρκετά να έχω στην καθημερινή μου ζωή πράγματα που μου θυμίζουν τους αγαπημένους μου ήρωες (είτε είναι από ταινία, σειρά, video game κλπ.). Όταν είδα, λοιπόν, την παρακάτω παγοθήκη την έβαλα αμέσως στη λίστα "Want".

Εκεί που αράζεις να πιεις το ποτάκι σου, βάζεις ένα παγάκι και να και ο Stewie...


Ε, μιας και τον αναφέραμε, ας βάλουμε και μια αγαπημένη σκηνή του.




MonkeyFeet


1 σχόλιο:

  1. χαχαχαχαχα... και αυτό, μαζί με το USB stick μπαίνουν στα υποψήφια δώρα για τα γενέθλια σου, καθώς συνδυάζουν χαμηλή τιμή και υψηλή ζήτηση από τον ενδιαφερόμενο !!! όσον αφορά τη σκηνή, είναι classic... Mom, mom, mom :))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή