Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

AHA - "Stayin' Alive" (ad)



Μπορεί μία διαφήμιση να είναι διασκεδαστική και συγχρόνως να μας διδάσκει κάτι πολύ σημαντικό; Την απάντηση μας τη δίνει η AHA (American Heart Association) με τη διαφήμιση Stayin' Alive στην οποία πρωταγωνιστεί ο, γνωστός μας από το Hangover, Ken Jeong. Δείτε την ad of the day...



4 σχόλια:

  1. Χαριτωμένο...σου μένει πάντως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ισχύει !! Νομίζω ότι ο σκοπός της διαφήμισης είναι να περάσει ένα μήνυμα και νομίζω το καταφέρνει απόλυτα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή