Μπορεί μία διαφήμιση να είναι διασκεδαστική και συγχρόνως να μας διδάσκει κάτι πολύ σημαντικό; Την απάντηση μας τη δίνει η AHA (American Heart Association) με τη διαφήμιση Stayin' Alive στην οποία πρωταγωνιστεί ο, γνωστός μας από το Hangover, Ken Jeong. Δείτε την ad of the day...
fovero kai poli evrimatiko!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαριτωμένο...σου μένει πάντως!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήισχύει !! Νομίζω ότι ο σκοπός της διαφήμισης είναι να περάσει ένα μήνυμα και νομίζω το καταφέρνει απόλυτα !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμπαμ! σικλάκι!
ΑπάντησηΔιαγραφή