Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω...



Πριν κάποιες ημέρες, έχοντας απηυδήσει μετά από μερικές ώρες πολύ εντατικού διαβάσματος φυσικής (που σημαίνει ότι ακόμα και στον ύπνο μου έβλεπα ασκήσεις στερεού), καθόμουν έξω στο μπαλκόνι μου και χάζευα τον ουρανό (ναι, και τώρα ειδικά μου έχει λείψει αυτό: να κάθεσαι, να μην κάνεις τίποτα και να χαζεύεις τον ουρανό... να ονειρεύεσαι...). Δεν ξέρω πόσοι το έχετε κάνει αυτό και ίσως να θεωρείτε ότι παραείναι ρομαντικό για τα γούστα σας, αλλά έμενα μου αρέσει πάρα πολύ... Αισθάνομαι ευτυχισμένη, ελεύθερη, γεμάτη... Θυμάμαι την ερώτηση που μου έκαναν όλοι όταν ήμουνα μικρή: "τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;". Τότε, μικρό και αθώο κοριτσάκι, απαντούσα "θέλω να γίνω γεωπόνος, αρχιτέκτονας, μηχανικός κλπ.". Τώρα τα θυμάμαι αυτά και σκέφτομαι "ναι, οκ, καλά είναι αυτά αλλά με περιορίζουν πολύ". Είμαι νέα κοπέλα ακόμα, έχω όλη την ζωή μπροστά μου, θέλω να ονειρεύομαι, θέλω να ζω...

Είναι απίστευτο και τρομακτικό συγχρόνως πώς αυτή η ερώτηση έχει γίνει η ισοδύναμη του "τι επάγγελμα θες να ασκήσεις;". Και είναι ακόμα πιο τρομακτικό το πώς οι περισσότεροι νέοι σκέφτονται έτσι και το πως όλη η κοινωνία είναι δομημένη γύρω από αυτήν την ερώτηση, το πώς έχουν παραμορφωθεί τα πάντα γύρω μας... Ψάχνω να βρω στους γύρω μου το όνειρο, την ιδέα, το όραμα... Όχι το όνειρο που "θα παραμείνει όνειρο" ή αυτό που θα"γίνει πραγματικότητα" αλλά το δικό μου όνειρο αυτό που θα το κάνω εγώ πραγματικότητα...

"Μα τι θες να κάνεις λοιπόν;". Θέλω να ταξιδέψω, να δω όλον τον κόσμο... Θέλω να μάθω, γιατί ό,τι μαθαίνω δεν είναι γνώση για τη ζωή, θέλω να μάθω γιατί νιώθω οτι δεν ξέρω τίποτα... Θέλω να έχω πάντα κάποιον δίπλα μου, τους φίλους μου... Θέλω να κάνω όλα τα τρελά πράγματα που φοβάμαι και ονειρεύομαι πριν γεράσω... Θέλω να τραγουδώ και ας μην έχω ωραία φωνή και να χορεύω και ας μη χορεύω καλά... Θέλω να ξαπλώνω να κοιτάω τον ουρανό και να ονειρεύομαι... Θέλω να γελάω, να κλαίω, να φωνάζω, να παίζω, να απελπίζομαι, να ξεκαρδίζομαι, να πέφτω και να σηκώνομαι ξανά και ξανά... Θέλω να θυμάμαι για πάντα όλα όσα έχω κάνει, όσα έχω σκεφτεί και να γυρνάω πίσω όποτε θέλω... Θέλω να αγαπώ... Θέλω να ονειρεύομαι... Θέλω να αλλάξω τον κόσμο... Θέλω στην ζωή μου να κάνω πράγματα που θα θυμάμαι όταν αυτή τελειώνει... Θέλω να ζήσω. Εσείς;


by Angie

6 σχόλια:

  1. Αχ και εγω ηθελα να γινω χορευτρια στα Βαριετε....μπουαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Είναι απίστευτο και τρομακτικό συγχρόνως πώς αυτή η ερώτηση έχει γίνει η ισοδύναμη του "τι επάγγελμα θες να ασκήσεις;"." πράγματι έτσι είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην σε νοιάζει Yanka!!! όχι Βαριετέ αλλά κανα μπαλέτο...κάτι γίνεται!!! Και στο κάτω κάτω και στο δωμάτιό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=uVTGx2-MiZ4

    ΑπάντησηΔιαγραφή