Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

SMS γεωγραφικά στοχευμένες διαφημίσεις


O αμερικανικός γίγαντας των τηλεπικοινωνιών AT&T ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα διαφημιστική πλατφόρμα, η οποία θα στέλνει SMS στους συνδρομητές της ανάλογα με το πού βρίσκονται εκείνη τη στιγμή. Το σύστημα λειτουργεί ακόμα και σε κινητά χωρίς GPS, απαιτεί πάντως τη συγκατάθεση του χρήστη -τουλάχιστον προς το παρόν.

Η νέα πλατφόρμα, με την ονομασία ShopAlerts by AT&T, εντοπίζει τα κινητά με ακρίβεια περίπου ενάμισι χιλιομέτρου, παρακολουθώντας με ποιες κεραίες κινητής τηλεφωνίας επικοινωνούν εκείνη τη στιγμή.

Η πιλοτική λειτουργία του συστήματος ξεκινά σε τέσσερις μεγάλες πόλεις -Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Σικάγο και Σαν Φρανσίσκο.

Αρκετές εταιρείες επενδύουν στη νέα τακτική της AT&Τ: Η αλυσίδα πολυκαταστημάτων Kmart θα στέλνει SMS με κουπόνια και άλλες προσφορές, ενώ η αεροπορική εταιρεία JetBlue Airways θα στέλνει διαφημιστικά μηνύματα στους συνδρομητές που πλησιάζουν σε αεροδρόμια.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης η καμπάνια «Got Milk?» των γαλακτοπαραγωγών και οι εταιρείες Hewlett-Packard, SC Johnson, Kibbles 'n Bits και Nature's Recipe.

Οι συνδρομητές της AT&T που επιθυμούν να λαμβάνουν τα SMS -χωρίς να μπορούν να επιλέγουν τι είδους προσφορές θα δέχονται- πρέπει πρώτα να εγγραφούν στην υπηρεσία μέσω του δικτυακού τόπου της εταιρείας.

Το ShopAlerts by AT&T είναι απίθανο να αξιοποιήσει σύντομα τη λειτουργία GPS που προσφέρουν ορισμένα κινητά τηλέφωνα, καθώς αυτό θα εξαντλούσε πιο γρήγορα την μπαταρία.

Ωστόσο, στοχευμένες διαφημίσεις που αξιοποιούν τη λειτουργία GPS αποστέλλονται ήδη από ορισμένα app για smartphone.


Glenti comment: Εννοείται είναι ακόμα μια υπηρεσία που επηρεάζει το privacy των καταναλωτών. Στοχευμένο, άλλωστε, στο χώρο της διαφήμισης, σημαίνει φακελωμένο.


πηγή: news.in.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου