Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

"Υπερήφανη που αυτοπυρπολήθηκε ο γιος μου"



Υπερήφανη για την αυτοθυσία του γιου της δήλωσε η μητέρα του Μοχάμεντ Μπουζίζι ο οποίος τον περασμένο Δεκέμβριο αυτοπυρπολήθηκε και θεωρείται ως το άτομο που σήμανε την αρχή για την κινητοποίηση των πολιτών που είχαν ως αποτέλεσμα την πτώση του προέδρου της Τυνησίας Μπεν Άλι.

Η μητέρα σε συνέντευξη της στη Sun, είπε χαρακτηριστικά πως η αυτοθυσία του «έγινε η φλόγα που φωτίζει το έθνος και τον κόσμο ολόκληρο».

«Όνειρο του γιου μου ήταν να μπορέσει να πληρώσει τις σπουδές για τους αδελφούς και τις αδελφές του. Για την εκπαίδευση που αυτός δεν ευτύχησε να έχει. Δεν ήθελε αυτοί να υποφέρουν όπως κι αυτός από τη φτώχεια», είπε η μητέρα.

Προσέθεσε δε πως «ήμουν πολύ υπερήφανη για τον γιο μου και τώρα είμαι ακόμη πιο υπερήφανη. Ο Μοχάμεντ ρίχθηκε στη φωτιά, μεταλαμπάδευσε αυτή τη φωτιά, αυτή τη φλόγα, σε ολόκληρο τον αραβικό κόσμο».

«Ο Μοχάμεντ είναι η φλόγα που φωτίζει το έθνος μας και ολόκληρο τον κόσμο», κατέληξε.

Υπενθυμίζεται πως στις 17 Δεκεμβρίου του 2010 ξεκίνησε η λαϊκή εξέγερση στην Τυνησία κατά του προέδρου Ζιν Ελ Αμπεντίν Μπεν Άλι ως επακόλουθο της αυτοπυρπόλησης του νεαρού οπωροπώλη από την πόλη Σίντι Μπούζι ο οποίος δεν άντεξε τον εξευτελισμό του από τις τοπικές αρχές.


πηγή: cosmo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου