Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

"Η εμπειρία μου με τη Δ.Ε.Η !" by Nikos



Έζησα κι εγώ επιτέλους αυτό που ακούω τόσο καιρό για το ελληνικό δημόσιο. Η πρώτη εμπειρία μου έχει να κάνει με την αριστοτεχνικά οργανωμένη και συντονισμένη Δ.Ε.Η.

Είχα κάνει πριν μία εβδομάδα μόνιμη διακοπή ρεύματος σε έναν χώρο. Παρ' όλα αυτά όμως ο χώρος εξακολουθούσε να έχει ρεύμα. Για αυτό αποφάσισα να καλέσω το 10500 για να ρωτήσω γιατί δεν έχει κοπεί ακόμα.

Για να μην σας τα πολυλογώ ο ένας μου έλεγε να καλέσω και άλλο νούμερο. Έφτασα να καλέσω 6 διαφορετικά νούμερα και όλοι έλεγαν ότι δεν είναι αρμόδιοι. Στο τελευταίο τηλεφώνημα ο κύριος μου είπε ότι τον κάλεσα την ώρα που έφευγε (μία το μεσημέρι).

Τελικά δεν κατάφερε κανείς να μου απαντήσει...


Υ.Γ: Θα τους πρότεινα να κάνουν μία ωραία απεργία για μία αύξηση... Το αξίζουν !!!


by Nikos

2 σχόλια: