Σήμερα, δεν φιλοξενούμε μία τηλεοπτική διαφήμιση, όπως συνήθως, αλλά την έντυπη καμπάνια της εταιρείας Maximidia. Στόχος της εταιρείας μέσα από αυτήν την καμπάνια ήταν να προωθήσει τα σεμινάρια που θα διοργάνωνε μέσω των οποίων θα παρουσίαζε τις νέες ευκαιρίες που ανοίγονται στον τομέα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων (social networking).
Πως το έκαναν; Δημιουργώντας αφίσες σε στυλ 1950's οι οποίες διαφημίζουν το Skype, το YouTube, το Facebook και το Twitter, καταλήγοντας στο σλόγκαν "Everything changes fast. Update".
Δείτε την πραγματικά εντυπωσιακή σε σύλληψη (άλλα και σε καλλιτεχνική εκτέλεση) έντυπη καμπάνια...
απολαυστικές όλες τους! είναι να κάθεσαι να χαζεύεις αυτά που δημιούργησαν... πρωτότυπη καμπάνια.
ΑπάντησηΔιαγραφή