Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Οι διαφημίσεις που σόκαραν τον κόσμο !

Οι κορυφαίοι διαφημιστές του κόσμου δεν περιορίζονται στην απλή πρόκληση ενδιαφέροντος του κοινού, αντίθετα θέτουν πάντα ως στόχο το προϊόν που παράγουν να προκαλεί σοκ. Η εφημερίδα Independent διάλεξε τις διαφημίσεις που προκάλεσαν το δημόσιο αίσθημα όσο λίγες.


Εικόνα από την αντικαπνιστική καμπάνια της Les Droits des Non-fumeurs που προσπάθησε να συνδέσει το κάπνισμα με τη σεξουαλική υποδούλωση!


Η εταιρεία M&C Saatchi δημιούργησε αυτή τη διαφήμιση για τον Ερυθρό Σταυρό στην Αυστραλία προκειμένου να προμοτάρει την εθελοντική αιμοδοσία. Πολλοί σοκαρίστηκαν με την εικόνα του αίματος μέσα στο δοχείο, οι περισσότεροι όμως είδαν με θετικό μάτι την καμπάνια λόγω του καλού σκοπού της.


Το ινστιτούτο ομορφιάς στη Νότιο Αμερική «Xiomara Coronado Beauty Center» πείραξε με Photoshop τις φωτογραφίες της Αντζελίνα Τζολί και της Πάρις Χίλτον και υποστήριξε: Ετσι θα γίνετε αν δεν προσέξετε το πρόσωπό σας!


Η Toyota σίγουρα έχει μετανιώσει για αυτή τη διαφήμιση που προκάλεσε μεγάλο σάλο και πάμπολλες αντιδράσεις! Αντικείμενο της διαφήμισης το οικολογικό Prius. Δείχνει έναν άντρα που μόλις έχει διαπράξει φόνο και το σλόγκαν αναφέρει: Τουλάχιστον οδηγεί Prius.


Ο Tom Ford έβαλε τα δυνατά του για να σοκάρει και σίγουρα τα κατάφερε με αυτή την καμπάνια για την αντρική του σειρά ρούχων.


Αυτή η καμπάνια παρέμεινε ένα μυστήριο ως προς τον σκοπό της! Διαφήμιζε το περιοδικό «Deutsch Magazine» και έδειχνε μία γυναίκα σε τρυφερές περιπτύξεις με τον σκύλο της.


Αυτή η αφίσα έδειχνε ένα παιδί με το σώμα γυναίκας και ανήκε ως πρωτοβουλία από την ομάδα κατά της οικογενειακής βίας Family Violence Partnership στο Μιλγουόκι. Το μότο αναφέρει: «Είναι λάθος να βλέπεις ένα παιδί, σαν κάτι παραπάνω!».


πηγή: prwtothema.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου