Νέα έρευνα δείχνει πως όσοι σπεύδουν για αγορές στις εκπτώσεις, βιώνουν όμοια συναισθήματα με της σεξουαλικής διέγερσης.
Η μελέτη έγινε από ειδικούς του Πανεπιστημίου του Γουεστμίντερ στο Λονδίνο, και διαπίστωσε ότι οι ευκαιρίες που προωθούν τα καταστήματα και οι προσφορές, υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη διέγερση στα κέντρα του εγκεφάλου, όση απολαμβάνει κάποιος κατά τη διάρκεια του σεξ.
Οι επιστήμονες μέτρησαν την εγκεφαλική δραστηριότητα που αναπαράγουν συναισθήματα, καθώς μια ομάδα 50 εθελοντών εκτελούσαν διάφορες online δραστηριότητες, όπως αγορές, παρακολούθηση πορνογραφικών ταινιών κ.λπ..
Όπως αποκάλυψαν μία προσφορά ή ένα εκπτωτικό κουπόνι, δύναται να διεγείρει τον εγκέφαλο όσο και μια ερωτική σκηνή.
Επιπλέον, οι ειδικοί χρησιμοποίησαν ένα σύστημα (iMotion) που καταγράφει τις κινήσεις των ματιών και τις συναισθηματικές αντιδράσεις του σώματος σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10.
Όπως αποδείχτηκε, στη γκάμα 5 έως 7 βαθμών της κλίμακας, εντάσσονται οι αντιδράσεις στην παρακολούθηση σεξουαλικών σκηνών, αλλά και οι δελεαστικές υποσχέσεις για τις εκπτώσεις.
Η μελέτη, που βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχει ολοκληρωθεί, γίνεται για λογαριασμό του βρετανικού Ινστιτούτου Προωθητικού Μάρκετινγκ.
Τα πρώτα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι προσφορές και οι ευκαιρίες πιάνουν στους καταναλωτές.
Οι ειδικοί της ψυχολογίας του μάρκετινγκ πιστεύουν ότι ο μέσος καταναλωτής αποφασίζει αν θα αγοράσει κάτι ή όχι μέσα σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα από τη στιγμή που το βλέπει, συνεπώς μια προσφορά πρέπει να ξεχωρίζει.
Το πρώτο μέρος της μελέτης δημοσιεύτηκε στο επαγγελματικό περιοδικό The Grocer.
πηγή: tanea.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου