Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Τα είπε όλα σε ένα γράμμα



Η παρακάτω επιστολή που θα διαβάσετε είναι ένα ωραιότατο μακροσκελές γράμμα παραπόνων από έναν επιβάτη της αεροπορικής εταιρείας VIRGIN που προφανώς έμεινε δυσαρεστημένος από το φαγητό που προσφέρεται εν πτήση.

Μάλιστα όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα της Telegraph ο υπεύθυνος Επικοινωνίας της VIRGIN Πωλ Τσαρλς επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία, μέσω του εκπροσώπου της Ρίτσαρντ Μπράνσον, τηλεφώνησε στον δυσαρεστημένο πελάτη ευχαριστώντας τον για την αμεσότητα και ευθύτητα του λόγου του ζητώντας του συγγνώμη. Ωστόσο, του υπενθύμισε ότι το φαγητό είναι άκρως περιζήτητο στις πτήσεις προς Ινδία.

Και αρχίζει λοιπόν το γράμμα ως εξής:

"Πόσο αγαπώ τη VIRGIN, όχι αλήθεια την αγαπώ και για αυτό άλλωστε συνεχίζω να την επιλέγω παρά τα διάφορα απρόοπτα περιστατικά των τελευταίων ετών. Αλλά αυτό το περιστατικό ξεπέρασε τα όρια μου.

Παραδόξως μέχρι το τέλος της πτήσης θα ήμουν περιχαρής να δώσω τα πάντα για ένα μπισκότο εάν αναλογιστώ το απαίσιο γαστρονομικό ταξίδι που μου προσφέρατε επαφιόμενος στα χέρια σας.

Φαντάζομαι ότι οι ίδιες ερωτήσεις ταλανίζουν και εσάς όπως ταλάνιζαν και το δικό μου μυαλουδάκι εκείνη την άδοξη μέρα. Τι είναι αυτό; Γιατί μου το έδωσαν να το φάω; Τι έκανα ο ταλαίπωρος να το αξίζω; Και κυρίως ποιο είναι το ορεκτικό και ποιο το επιδόρπιο;

Για να πήρες αυτή την υψηλόβαθμη θέση Ρίτσαρντ (απευθύνεται στον υπεύθυνο της εταιρείας) σημαίνει ότι είσαι παρατηρητικός και προσέχεις και την παραμικρή λεπτομέρεια, άρα σίγουρα παρατήρησες μια ντομάτα δίπλα σε δύο κίτρινα πράγματα σαν σφουγγάρια. Ναι είναι εκεί για δες προσεχτικά. Κανένας νοήμον άνθρωπος δεν θα σέρβιρε ένα επιδόρπιο με ντομάτα έτσι δεν είναι; Ε Ρίτσαρντ απάντησέ μου ποιο ζώον θα έδινε επιδόρπιο με αρακά και ντομάτα;



Τέλος πάντων όλα αυτά είναι άσχετα για την ώρα. Οι γονείς μου με ανέθρεψαν έτσι που εάν μάθαιναν ότι τρώω το επιδόρπιο πριν από το ορεκτικό το άθλιο φαγητό σου θα ήταν το λιγότερο κακό που θα με έβρισκε.

Ας πάμε και στο κυρίως.. Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω πως ακριβώς ένιωσα. Σκέψου απλά ένα 12χρονο παιδί Ρίτσαρντ. Τώρα σκέψου ότι είναι ένα όμορφο Χριστουγεννιάτικο πρωινό και το μόνο που σου μένει για να σου μείνει αξέχαστη η μέρα είναι να ανοίξεις το τελευταίο σου δώρο. Είναι ένα τεράστιο δώρο και ξέρεις ακριβώς τι είναι. Είναι το στερεοφωνικό που με τόση χαρά ζήτησες από τον Άη Βασίλη. Μέχρι που φυσικά να το ανοίξεις και να δεις ότι δεν είναι αυτό! Αντ' αυτού είναι το νέο σου χαμστεράκι Ρίτσαρντ! Είναι το νέο σου κατοικίδιο που μόλις έπαθε ασφυξία επειδή παρέμεινε ώρες στο αναθεματισμένο κουτί. Έτσι λοιπόν ένιωσα κι εγώ όταν είδα αυτό...



Μετά από το σοκ ένιωσα υπογλυκαιμία και ήθελα απεγνωσμένα να φάω κάτι γλυκό. Ευτυχώς υπήρχε ένα μικροσκοπικό μπισκότο το οποίο είχε πάρει το μάτι μου λόγω του περιτυλίγματός του..Μια σακούλα νάιλον βγαλμένη από τόπο εγκλήματος!



Λες και το μπισκότο ήταν μέλος κάποιας συμμορίας ή ένας μαφιόζος μπόμπιρας το αντήλλαξε για τη δική του παράνομη συλλογή. Πάντως ένα είναι σίγουρο ότι είναι επικίνδυνο. Απλά δοκίμασε να το δαγκώσεις Ρίτσαρντ…

Ήμουν εξαντλημένος μετά από αυτό και το μόνο που ήθελα πλέον ήταν να χαλαρώσω αλλά πού, έπρεπε να υποστώ αυτόν τον χαμό για μισή ώρα. Αφού ορκίζομαι ότι είδα να κουνιέται το φαγητό – σφουγγάρι μέχρι που επιτέλους εδέησαν και πήραν το φαγητό μου. Τότε είπα ήρθε η ώρα της χαλάρωσης και είπα και εγώ να δω καμιά ταινία να αισθανθώ καλύτερα. Αλλά τι το θελα μου λέτε; Η ποιότητα της εικόνας ήταν κάτι παραπάνω από απαίσια, δεν έβλεπα τίποτα με τη οθόνη να τρεμοπαίζει και το΄κλεισα αποκομίζοντας εναν ωραιότατο πονοκέφαλο.

Έτσι, πεινασμένος και με πονοκέφαλο το μόνο που μου έμεινε ήταν να κοιτάζω το κενό περιμένοντας άλλη μια γαστρονομική γύρα θανάτου ή απλά να με πιάσει ο ύπνος μπας και λυτρωθώ. Τίποτα όμως από τα δύο δεν ήρθε…
Μια και μόνο ερώτηση έχω για σένα Ρίτσαρντ: Πως μπορείς και ζεις έτσι; Δεν μπορώ καν να σκεφτώ τι τρως σπίτι σου...

Όπως είπα και στην αρχή λατρεύω την εταιρεία σας...

Με εκτίμηση

πηγή: news247.gr


2 σχόλια:

  1. Ποσο μα ποσο πολυ αγαπω τους αθρωπους που κανουν την εμπειρια τους, αρθρο, επιστολη,κειμενο γενικοτερα....Βεβαιαως, το δικιο σου δεν το βρισκεις, αλλα τουλαχιστον, τα λες και ξελαφρωνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή