Οι μέρες που τα ταξί της Νέας Υόρκης έφεραν μόνο φωτεινές διαφημιστικές επιγραφές, συνήθως με ρούχα ή ταινίες που μόλις κυκλοφόρησαν, είναι παρελθόν. Για τις επόμενες εβδομάδες, τις επιγραφές αυτές θα αντικαταστήσουν με έργα τέχνης.
Σύμφωνα με την εφημερίδα New York Times, μια εταιρεία του Λος Άντζελες, στην οποία ανήκει περίπου ο μισός διαφημιστικός χώρος στα ταξί, θα παραχωρήσει διαφημιστικό χώρο, για να προβάλει έργα τέχνης, μέχρι το τέλος του μήνα, σε 500 ταξί. Οι ίδιοι οι καλλιτέχνες θα επιλέξουν ποια έργα θέλουν να διαφημίσουν.
Μεταξύ των καλλιτεχνών είναι και η Γιόκο Όνο, η οποία επέλεξε να διαφημιστεί ένα έργο της που φέρει τον τίτλο "Ο Πόλεμος Έχει Σχεδόν Τελειώσει".
πηγή: ert.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου