Θεωρητικά, τα εσώρουχα έχουν ρόλο πρακτικό.
Όμως έρχεται η κρίσιμη στιγμή που ένας άνδρας βρίσκεται χωρίς παντελόνι. Και τότε πρέπει να δικαιολογήσει το στυλ του. Πολλοί δηλώνουν φανατικοί των λευκών σλιπ. Άλλοι προτιμούν τα χρωματιστά μπόξερ.
Ποιο είναι το «κλειδί» της εκάστοτε επιλογής;
Δεν είναι λίγες οι γυναίκες που ισχυρίζονται ότι μπορούν να καταλάβουν σε τι φάση της ζωής του βρίσκεται ένας άνδρας και ποια είναι τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του απλώς ρίχνοντας μια ματιά στα εσώρουχά τους. Από την άλλη, πρόσφατη έρευνα έδειξε πως τα εσώρουχα των περισσότερων ανδρών τα αγοράζουν για λογαριασμό τους οι μαμάδες ή οι σύζυγοι. Τι λέει άραγε αυτό για τον χαρακτήρα τους;
Τα επτά στάδια στα ανδρικά εσώρουχα!
1.ΤΗΣ ΜΑΝΟΥΛΑΣ
Τα αγοράζουν οι μαμάδες για τα λατρεμένα αγοράκια τους. Αυτή είναι η μία και μοναδική στιγμή στη ζωή ενός αγοριού που είναι αποδεκτή η φωτογραφία ενός σούπερ ήρωα στο σλιπ του. Το ίδιο ισχύει και για κάθε απεικόνιση άγριου ζώου, χαριτωμένου θηλαστικού, στρατιωτικού καμουφλάζ, αυτοκινήτου ή εκτοξευόμενου πυραύλου. Σλιπ ή μπόξερ, δεν έχει σημασία.
2.ΤΑ ΕΦΗΒΙΚΑ
Σε κάποια στιγμή στην ανάπτυξη του εφήβου το θέμα του εσωρούχου, που έως τότε δεν τον απασχολούσε, γίνεται κεντρικό ζήτημα ενδιαφέροντος.
Τίποτε δεν μπορεί να φέρει σε δυσκολότερη θέση ένα αρσενικό στην εφηβεία από την ενοχή ότι το εσώρουχό του εξακολουθεί να βρίσκεται υπό τον έλεγχο της μητέρας του. Ιδιαίτερα το θέμα της μάρκας γίνεται κλειδί.
Μυθικά ονόματα όπως Calvin Κlein αρχίζουν να μπαίνουν στην κουβέντα, καθώς το πακέτο των έξι από το σούπερ μάρκετ «απλά δεν παίζει με την καμία, δικέ μου». Οι πιο νεαροί έφηβοι αποθηκεύουν τα εσώρουχά τους σ΄ ένα περίπλοκο δίκτυο μυστικών τοποθεσιών, συχνά αφού πρώτα τα χρησιμοποιήσουν για αρκετές μέρες. Μερικοί ανθρωπολόγοι έχουν επισημάνει ότι με τον ίδιο τρόπο που ένας σκύλος σηκώνει το πόδι του για να σημαδέψει τον χώρο του, ο νεαρός αρσενικός άνθρωπος μεταχειρίζεται τα χρησιμοποιημένα εσώρουχά του για να κατοχυρώσει σαν δικές του κεντρικές τοποθεσίες του σπιτιού, όπως το γραφείο του υπολογιστή ή τον καναπέ ή, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις, το... ψυγείο.
3.ΤΑ «ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ»
Καθώς το έφηβο αρσενικό προχωρεί στην ενηλικίωση, το εσώρουχό του αποκτά νέο και ζωτικής σημασίας ρόλο, γίνεται κεντρικό στοιχείο στο περίπλοκο τελετουργικό του ζευγαρώματος. Η επίδειξη όσο το δυνατόν μεγαλύτερου μέρους του εσωρούχου έχει γίνει απαραίτητη. Πιθανόν έχει τις ρίζες της στην αμερικανική κουλτούρα των συμμοριών, όπου η απουσία ζώνης στα τζιν είναι ένδειξη γενικότερης ανομίας (οι αστυνομικοί παίρνουν τη ζώνη και τα κορδόνια των παπουτσιών σε όσους συλλαμβάνουν). Είναι «κουλ», έστω κι αν σημαίνει ότι πρέπει να περπατάς με τρόπο που υποδηλώνει ότι μόλις έχασες τον έλεγχο του εντέρου σου.
4. ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Το αθλητικό αρσενικό προτιμά εσώρουχα που αναδεικνύουν και επαυξάνουν τα επίμαχα σημεία.
Καθώς τα βλέπουν πολλά άλλα αρσενικά σε ανταγωνιστικούς χώρους, όπως αποδυτήρια γυμναστηρίου, έχουν τάση να υπερβάλλουν το μέγεθος των δυνατοτήτων αυτού που τα φοράει. Το «λουκ» είναι ελαφρά ομοερωτικό, ελκυστικό τόσο για ορισμένους τύπους ανδρών όσο και για το είδος των θηλυκών που εκτιμούν... εξοπλισμό Ντέιβιντ Μπέκαμ. Τα σπορ εσώρουχα, όπως και τα εσώρουχα προσέλκυσης συχνά αποκτούν στάτους ειδώλου στην γκαρνταρόμπα του άνδρα- καθώς τα χρόνια περνούν, οι ιδιοκτήτες τους τα συνδέουν όχι μόνο με περασμένες δόξες, αλλά και με το είδος εκείνο της αρσενικής ελευθερίας και συντροφικότητας που τα τρία παιδιά και το Skoda Roomster δεν προσφέρουν.
5.ΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΑ
Κάνουν την εμφάνισή τους όταν το νεαρό αρσενικό έχει αποκατασταθεί με επικερδή απασχόληση, ξέρει πώς να παραγγείλει ένα μπουκάλι κρασί σε καλό εστιατόριο και δεν έχει εκνευριστικούς ήχους κλήσης στο κινητό του. Με άλλα λόγια, όταν έχει μεγαλώσει. Τα διευθυντικά εσώρουχα είναι μαλακά, βαμβακερά, κομψά και σέξι με διακριτικό τρόπο. Τα σχέδιά τους είναι συχνά τολμηρά, αλλά ποτέ δεν προκαλούν αμηχανία.
Προέρχονται από καλά καταστήματα και δεν είναι φτηνά.
6.ΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ
Κυκλοφορούν πολλά απ΄ αυτά. Αυξάνονται σαν τα κουνέλια γύρω στα Χριστούγεννα- εικονίζουν από χιονάνθρωπο με στρατηγικά τοποθετημένη μύτη-καρότο μέχρι σέξι Αγιοβασίλη. Η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου τα ευνοεί επίσης, συνήθως στη μορφή των κόκκινων σατέν μπόξερ. Ουδείς άνδρας πρέπει να φοράει ποτέ σατέν, εκτός αν εμφανίζεται στο Μπρόντγουεϊ.
7.ΤΑ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΑ
Είναι το σύμβολο της υποχωρούσας αρρενωπότητάς σας.
Το λάστιχο στη μέση καταθλιπτικά λεπτό. Το ντιζάιν συντηρητικό: το σκούρο μπλε και πράσινο καρό είναι δημοφιλές. Με δεδομένες τις επιπτώσεις του γάμου, είναι συνήθως ευρύχωρα και ως επί το πλείστον σε στυλ μπόξερ. Ο κύκλος ζωής τους μπορεί να είναι 1- 20 χρόνια και διάγουν εν γένει ήρεμη ζωή ανάμεσα στο σκοτάδι του καλαθιού με τα άπλυτα και την ασφάλεια του συρταριού με τα εσώρουχα. Περιστασιακά, κάποιο ανάρμοστα κομψό εσώρουχο μπορεί να εμφανιστεί στο συρτάρι του παντρεμένου. Εδώ χρειάζεται προσοχή: οποιοσδήποτε παντρεμένος αποκτά και πάλι ενδιαφέρον για την κατάσταση των εσωρούχων του, είναι πολύ πιθανό να έχει αρχίσει να «εξερευνά» και τα εσώρουχα άλλων...
πηγή: Τα Νέα
hahaha... poly kalo !
ΑπάντησηΔιαγραφή