Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Προσοχή σε όσους ταξιδεύουν με την Ολυμπιακή μετά τις 29 Σεπτεμβρίου!


Λοιπόν, για να μην περάσετε όσα περάσαμε και εμείς, έχουμε να σας ενημερώσουμε τα εξής:

Η Ολυμπιακή σταμάτησε να κάνει κάποιες πτήσεις. Ωστόσο υπάρχουν πολλοί επιβάτες που είχαν κλείσει εισιτήρια με αυτήν.

Τι πρόκειται να γίνει;; Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ολυμπιακής (http://www​.tvxs.gr/v​21750, http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=64992&cid=4 http://glenti.blogspot.com/2009/09/54.html ) οι επιβάτες έχουν δύο επιλογές: είτε να επιλέξουν να πετάξουν με κάποια άλλη αεροπορική εταιρεία και όλα τα κόστη να τα αναλάβει η ολυμπιακή είτε να τους επιστραφεί το ποσό του εισιτηρίου που είχαν αγοράσει και να μην πετάξουν καθόλου.


Μέχρι εκεί όλα καλά και ωραία. Ωστόσο, στο τηλέφωνο της Ολυμπιακής (8018010101) αν τους πάρετε και τους πείτε πως θέλετε να ταξιδέψετε με άλλη εταιρεία, θα σας πούν πως δεν γίνεται και το μόνο που είναι εφικτό είναι η επιστροφή χρημάτων. Δώρον άδωρον επί της ουσίας δηλαδή, μιας και η ανακοίνωση έγινε προχτές (26 Σεπτεμβρίου) και για όσους φεύγουν άμεσα οι τιμές των αεροπορικών άλλων εταιρειών έχουν εκτοξευτεί, όπως συμβαίνει πάντα με τα αεροπορικά εισιτήρια που κλείνονται κοντά στις ημερομηνίες αναχώρησης.


Το θέμα είναι άλλο. Ότι η παραπληροφόρηση αυτή του κοινού είναι σκόπιμη. Την Ολυμπιακή δεν τη συμφέρει να πληρώσει τη διαφορά για ένα νέο εισιτήριο του οποίου η τιμή έχει φτάσει 200,300 ή ακόμα και 500 ευρώ πάνω από την τιμή που κάποιος είχε κλείσει το εισιτήριό του. Οπότε τηλεφωνκώς προτιμά να "ξεφορτωθεί" τους πρώην πελάτες της λέγοντάς τους ότι μόνο η επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή. Δεν είνα τυχαίο, όλοι έχουν πάρει γραμμή να δηλώνουν πως η μεταφορά μας με άλλη εταιρεία είναι ανέφικτη και να παρουσιάζουν δυσκολίες. Πήρα 3 φορές τηλέφωνο, μίλησα ακόμα και με υποδιευθυντές και τα μάσαγαν. Τη μία μου έλεγαν ότι θα μεταφερθούν με άλλες εταιρείες μόνο όσοι έχουν κλείσει εισιτήριο μετ' επιστροφής, όπου η επιστροφή είναι μετά τις 29 του μηνός, την άλλη έλεγαν πώς είναι δυνατή μόνο η επιστροφή χρημάτων για όλους.


Μία φίλη μου που έχουμε κλείσει μαζί τα εισιτήρα αποφάσισε να πάει στο αεροδρόμιο. Τελικά μόνο εκεί κάνεις τη δουλειά σου. Μόλις τους είπε ότι απαιτεί την μεταφορά με άλλη εταιρεία, της είπαν πως είναι εφικτό. Θα μας τρελάνετε ρε παιδιά.

Οι αλλαγές έγιναν κανονικά, αρκεί να υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις. Για αυτό πρέπει να σπεύσετε άμεσα στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και να κάνετε τις αλλαγές από εκεί. Στο τηλέφωνο θα σας τα μασάνε, έτσι και αλλιώς σε αυτό ποντάρουν, στο να τα παρατήσει ο κάθε πελάτης και να διεκδικήσει το δικαίωμα που θα έχει το ελάχιστο κόστος για την εταιρεία. Ας μάθουμε να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας σε αυτό το Ελλαδιστάν! Ας μην έχουμε μόνο σαν απάντηση "Δε ...ται, που να μπλέκω..."

Προσοχή λοιπόν να μην την πάθετε!!! Είναι πονηρός ο Έλληνας, τον ξέρουμε...

Γ.Γ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου