«Η Γερμανία πρέπει να είναι ο ηγέτης της αγοράς στον τομέα της ηλεκτροκίνησης», ανέφερε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών.
Σχέδιο δράσης που στοχεύει στην εμφάνιση ενός εκατομμυρίου ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους ανακοίνωσε σήμερα, Τετάρτη, η κυβέρνηση Μέρκελ.
Παράλληλα, το Trabant, πάλαι ποτέ εμβληματικό αυτοκίνητο της Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας και αντικείμενο λοιδορίας, πρόκειται να κάνει, ως ηλεκτροκίνητο, την επανεμφάνισή του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα.
«Η Γερμανία πρέπει να είναι ο ηγέτης της αγοράς στον τομέα της ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Βόλφγκανγκ Τίφενζεε.
Στον πυρήνα του Εθνικού Αναπτυξιακού Σχεδίου για την Ηλεκτροκίνηση βρίσκονται κινήσεις προώθησης της έρευνας για αυτοκίνητα με ηλεκτροκίνηση και ανάπτυξης δικτύου σταθμών επαναφόρτισης σε πανεθνικό επίπεδο, καθώς και η εισαγωγή κινήτρων για την ενθάρρυνση της αγοράς «πράσινων» αυτοκινήτων.
Το γερμανικό σχέδιο έρχεται σε μία περίοδο, κατά την οποία κυβερνήσεις σε όλα τα μήκη και πλάτη και μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επωφεληθούν από το εκρηκτικό ενδιαφέρον για αυτοκίνητα με ηλεκτροκίνηση.
Αν και οι λεπτομέρειες όσον αφορά τα κίνητρα στους καταναλωτές δεν έχουν προς το παρόν συμφωνηθεί, η κυβέρνηση Μέρκελ ελπίζει να έχει τα πρώτα 100.000 ηλεκτροκίνητα στη γερμανική αγορά αυτοκινήτου μέχρι το 2012.
Μέχρι το 2020, η γερμανική κυβέρνηση ελπίζει να έχει εγκαταστήσει δίκτυο σταθμών επαναφόρτισης. Σε αυτό το πλαίσιο, το Βερολίνο καλεί το γερμανικό κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας να κάνει, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, τα αναγκαία βήματα, ώστε να εξελίξει τεχνολογία μπαταριών με επαρκή ισχύ να κινήσουν ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, καθώς και να επαναφορτίσουν τις κυψέλες καυσίμων των αυτοκινήτων.
Παράλληλα, το Trabant, πάλαι ποτέ εμβληματικό αυτοκίνητο της Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας και αντικείμενο λοιδορίας, πρόκειται να κάνει, ως ηλεκτροκίνητο, την επανεμφάνισή του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα.
«Η Γερμανία πρέπει να είναι ο ηγέτης της αγοράς στον τομέα της ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Βόλφγκανγκ Τίφενζεε.
Στον πυρήνα του Εθνικού Αναπτυξιακού Σχεδίου για την Ηλεκτροκίνηση βρίσκονται κινήσεις προώθησης της έρευνας για αυτοκίνητα με ηλεκτροκίνηση και ανάπτυξης δικτύου σταθμών επαναφόρτισης σε πανεθνικό επίπεδο, καθώς και η εισαγωγή κινήτρων για την ενθάρρυνση της αγοράς «πράσινων» αυτοκινήτων.
Το γερμανικό σχέδιο έρχεται σε μία περίοδο, κατά την οποία κυβερνήσεις σε όλα τα μήκη και πλάτη και μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επωφεληθούν από το εκρηκτικό ενδιαφέρον για αυτοκίνητα με ηλεκτροκίνηση.
Αν και οι λεπτομέρειες όσον αφορά τα κίνητρα στους καταναλωτές δεν έχουν προς το παρόν συμφωνηθεί, η κυβέρνηση Μέρκελ ελπίζει να έχει τα πρώτα 100.000 ηλεκτροκίνητα στη γερμανική αγορά αυτοκινήτου μέχρι το 2012.
Μέχρι το 2020, η γερμανική κυβέρνηση ελπίζει να έχει εγκαταστήσει δίκτυο σταθμών επαναφόρτισης. Σε αυτό το πλαίσιο, το Βερολίνο καλεί το γερμανικό κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας να κάνει, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, τα αναγκαία βήματα, ώστε να εξελίξει τεχνολογία μπαταριών με επαρκή ισχύ να κινήσουν ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, καθώς και να επαναφορτίσουν τις κυψέλες καυσίμων των αυτοκινήτων.
Πηγή: kathimerini.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου